Anonym bruker Skrevet 12. januar 2012 #1 Skrevet 12. januar 2012 -Og hva med Caroline? Det blir i tilfelle etter oldemødre.. Vurderer også Inger etter min mors søster som aldri vokste opp..
Serepta Skrevet 12. januar 2012 #2 Skrevet 12. januar 2012 Karoline er kjempefint. Inger også, eller Ingrid om du vrir litt på det. Lilliann hadde jeg nok ikke kalt en liten jentebaby nei...
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2012 #3 Skrevet 12. januar 2012 Karoline er kjempefint. Inger også, eller Ingrid om du vrir litt på det. Lillianni tre hadde jeg nok ikke kalt en liten jentebaby nei... Synes Ingrid er blitt for pop.. -Blir Liv også gammeldags da..?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2012 #4 Skrevet 12. januar 2012 Lillian er bare grusomt..... Caroline er i mine ører litt kjedelig for det er ekstremt mange som heter det! Da ville jeg heller gått for Inger!
To ute! :) Skrevet 12. januar 2012 #5 Skrevet 12. januar 2012 Lillian er litt utdatert. Hva med Linnea? Caroline er et veldig søtt navn, dessverre litt feminin etter min smak. Der må du kjenne din egen stil.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2012 #7 Skrevet 12. januar 2012 Liker ikke Lillian!! Men Caroline er jo fint da:)
Gjest sug lut Skrevet 12. januar 2012 #8 Skrevet 12. januar 2012 Jeg liker Lilian, med en n og en l i midten, så jeg kunne godt levd med din versjon også. Hadde vært oppkalling her også, samme med Caroline.
3 er nok! Skrevet 12. januar 2012 #9 Skrevet 12. januar 2012 Synes Lillian er fint jeg. Hater topp 20 navn! Lillian er søtt og enkelt, internasjonalt og litt spesielt med tanke på at det umulig kan være mange babyer som heter det, hvertfall hva jeg vet. Lillian har alt jeg ser etter i ett navn, i tillegg liker jeg oppkalling, det gjør navnet enda mer koselig. Caroline liker jeg ikke, for 90-talls, og gir meg dårlige assosiasjoner. Uavhengig av hva andre mener synes jeg dere skal bruke det navnet dere liker best selv.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2012 #10 Skrevet 12. januar 2012 Lilliann/Lillian er et supert alternativ til de grusomme poppisnavnene som brukes nå om dagen. Gå for de navnene dere liker, ikke bry dere om hva andre sier.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2012 #11 Skrevet 12. januar 2012 Lillian er fælt, Caroline er ok og Ingrid er kjempefint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå