Gå til innhold

Snodige mannespørsmål...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min kom til meg med et spm ang fødsel i dag, men jeg kan ikke akkurat svare siden jeg er førstegangs, så derfor spørr jeg dere:

Når man får pressrier, er det samme type press man får/gjør når man må skite?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jordmødre ofte bruker den referansen når de forklarer hvordan man skal presse. Den store forskjellen er vel at man har et helt organ (ref livmora) som jobber alt den har sammen med deg. Kan vel ikke akkurat si at tarmen gjør det samme når man går på do ;-)

Skrevet

Er nok sånn man kan beskrive det ja. Akk som at du må veeeeldig på do og bare Må presse. Akk som avføring er det jo ingen vei tilbake ;)

Skrevet

Mannen takker for opplysningene og sier det gjorde han klokere men at det helt sikkert kommer fler sånne spm fremover :P

Skrevet

hei

vil bare si at forskjellen er at du må gange trangen med 100 og at det er nesten umuligt ikke å presse

Skrevet

Gang pressetrang og smerte med 100, så ligner det litt. ;)

Presset er vanvittig, og umulig å holde tilbake når det virkelig setter inn. Hvis da jordmor sier du må vente med å presse, er det bare så det rister i kroppen..

Skrevet

har født to ganger... å har ikke hatt følelsen av å skulle "drite"..eller presse en "drit" ut...så har nok aldrig hatt en så stor "drit" at jeg ville sammenlinge det med å presse en unge ut..

føltes mer som om....nei,,, kan ikke beskrive det helt rett..

men mer som å ha en stor melon i ræva,som bare satt fast..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...