Gå til innhold

dårlig samvittighet ang jobb og fravær..andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

måtte dra hjem fra jobb på tirsdag for jeg ble bråkvalm, og har vært hjemme til i dag. har hatt oppkast til og med i går kveld, og fortsatt uggen.

har hatt lille gutt hjemme fra bhg fordi jeg ikke har turt å gå utenfor døren, bruker en time med bussen fram og tilbake.

hadde tenkt til å prøve meg på jobb i morgen, men nå har selvfølgelig sønnen min blitt dårlig..så da må jeg være hjemme i morgen og.

gruer meg til å ringe og si det, får så veldig dårlig samvittighet. det er så mye sykdom her for tiden, og sist jeg var hjemme var i slutten av november, også da pga omganssyke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også vært mye hjemme. Spes med syke barn. Har nesten ikke jobbet en hel dag i det nye året:-(

Jeg har sagt at jeg har dårlig samvittighet for fraværet, men får forståelse for situasjonen. Mannen min har også vært hjemme, men han får ikke samme tilbakemelding på sin arbeidsplass:-(

Lurer av og til på om det bare er vi som har barn som ofte er syke.....men jeg ser jo at det gjelder mange. Det er bare så ufyselig å måtte ringe jobben gang på gang, for å melde fravær.

Skrevet

Her er det fremdeles noen mnd igjen av foreldrepermisjonen, men når barnet skal i bhg, så kommer mannen og jeg til å være hjemme annenhver gang som barnet er sykt. Jeg måtte ta 9/10 av foreldrepermisjonen, så da skulle det bare mangle at faren stiller opp på minst 50 % av vårt barns sykedager.

Skrevet

Er du alenemor Hi siden mannen ikke kan være hjemme med ungen?

Skrevet

nei er ikke alenemor, men faren er i begravelse mange timer unna, og kommer ikke hjem før i morgen kveld. vi er alltid hjemme annen hver gang med sykt barn, og sjefen min vet at vi tilrette legger godt når det gjelder dette.

uansett så er det "min tur" denne gangen, men så kjedelig når jeg har vært borte 2 dager selv nå. men mannen er jo ikke hjemme,så må bare.

Skrevet

Kjenner meg godt igjen, ikke noe moro å være borte, kjennes ut som om man skulker når en kunne vært på jobben for sin egen del. Hvis det plager deg stort kan du vel dra på jobb og få mannen din til å være hjemme?

Skrevet

hadde mannen min vært hjemme i morgen hadde han vært hjemme med gutten..men som sagt over så er han i begravelse til bestemoren sin mange timer unna og kommer ikke hjem før i morgen kveld. men fikk pratet med sjefen og hun viste full forståelse. hun vet jo også fra før av at mannen er borte denne uka. litt bedre nå siden hun tok det greit:)

HI

Skrevet

på min arbeidsplass måtte jeg vært hjemme også i morgen hvis sist gang jeg kastet opp var i går kveld! jeg jobber i bhg da- og det gjlder samme regler for osssom for barna!

Skrevet

Det må være deilig å ha en arbeidsplass som respekterer den smitteregelen, #8? Misunner deg der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...