Anonym bruker Skrevet 12. januar 2012 #1 Skrevet 12. januar 2012 De tre yngste har nettopp hatt vannkopper. Gikk nesten 3 uker i desember inne med "syke" barn. Sendte 3 åringen i bhg. mandag. I dag fikk hun konstantert ørebetennelse. Deretter ringte bhg. og ba meg hente storebroren. Nå ligger han utslått med nesten 39 i feber. Er rimelig lei nå. Vil ha sommer og sol! Dagens utblåsning:-)
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 12. januar 2012 #2 Skrevet 12. januar 2012 Jeg er i samme båt! Har nesten ikke hatt en full arbeidsdag etter nyttår nå. Enten har skolen ringt og bedt meg hente syke barn, eller så har jeg eller ungene vært syke på omgang...... Forferdelig kjedelig! Og når har jeg brukt opp sykedagene mine for barna, som egentlig skulle vare helt til sommeren......Godt mannen har noen igjen:-P
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2012 #3 Skrevet 12. januar 2012 Jeg er i samme båt! Har nesten ikke hatt en full arbeidsdag etter nyttår nå. Enten har skolen ringt og bedt meg hente syke barn, eller så har jeg eller ungene vært syke på omgang...... Forferdelig kjedelig! Og når har jeg brukt opp sykedagene mine for barna, som egentlig skulle vare helt til sommeren......Godt mannen har noen igjen:-P Du fikk akkurat 10 nye dager så det høres rart ut.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2012 #4 Skrevet 12. januar 2012 Jeg er i samme båt! Har nesten ikke hatt en full arbeidsdag etter nyttår nå. Enten har skolen ringt og bedt meg hente syke barn, eller så har jeg eller ungene vært syke på omgang...... Forferdelig kjedelig! Og når har jeg brukt opp sykedagene mine for barna, som egentlig skulle vare helt til sommeren......Godt mannen har noen igjen:-P Du fikk akkurat 10 nye dager så det høres rart ut. Jeg er i samme båt! Har nesten ikke hatt en full arbeidsdag etter nyttår nå. Enten har skolen ringt og bedt meg hente syke barn, eller så har jeg eller ungene vært syke på omgang...... Forferdelig kjedelig! Og når har jeg brukt opp sykedagene mine for barna, som egentlig skulle vare helt til sommeren......Godt mannen har noen igjen:-P Du fikk akkurat 10 nye dager så det høres rart ut. Sykedager følger ikke kalenderår.
bokstavkjeks Skrevet 12. januar 2012 #5 Skrevet 12. januar 2012 Jeg er i samme båt! Har nesten ikke hatt en full arbeidsdag etter nyttår nå. Enten har skolen ringt og bedt meg hente syke barn, eller så har jeg eller ungene vært syke på omgang...... Forferdelig kjedelig! Og når har jeg brukt opp sykedagene mine for barna, som egentlig skulle vare helt til sommeren......Godt mannen har noen igjen:-P Du fikk akkurat 10 nye dager så det høres rart ut. Jeg er i samme båt! Har nesten ikke hatt en full arbeidsdag etter nyttår nå. Enten har skolen ringt og bedt meg hente syke barn, eller så har jeg eller ungene vært syke på omgang...... Forferdelig kjedelig! Og når har jeg brukt opp sykedagene mine for barna, som egentlig skulle vare helt til sommeren......Godt mannen har noen igjen:-P Du fikk akkurat 10 nye dager så det høres rart ut. Sykedager følger ikke kalenderår. joda - sykt barn dager gjør. Ikke egenmeldinger :-)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 12. januar 2012 #6 Skrevet 12. januar 2012 Sykt barn dager følger kalenderåret, ja:) Hentet fra NAV sine sider: Du kan få omsorgspenger i 10 dager per kalenderår 15 dager per kalenderår hvis du har omsorg for mer enn to barn 20 dager per kalenderår hvis du er alene om omsorgen 30 dager per kalenderår hvis du er alene om omsorgen for mer enn to barn Og her er linken: http://www.nav.no/Helse/Sykt+barn+eller+familie/Omsorgspenger
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2012 #7 Skrevet 12. januar 2012 Jeg er i samme båt! Har nesten ikke hatt en full arbeidsdag etter nyttår nå. Enten har skolen ringt og bedt meg hente syke barn, eller så har jeg eller ungene vært syke på omgang...... Forferdelig kjedelig! Og når har jeg brukt opp sykedagene mine for barna, som egentlig skulle vare helt til sommeren......Godt mannen har noen igjen:-P Du fikk akkurat 10 nye dager så det høres rart ut. Jeg er i samme båt! Har nesten ikke hatt en full arbeidsdag etter nyttår nå. Enten har skolen ringt og bedt meg hente syke barn, eller så har jeg eller ungene vært syke på omgang...... Forferdelig kjedelig! Og når har jeg brukt opp sykedagene mine for barna, som egentlig skulle vare helt til sommeren......Godt mannen har noen igjen:-P Du fikk akkurat 10 nye dager så det høres rart ut. Sykedager følger ikke kalenderår. joda - sykt barn dager gjør. Ikke egenmeldinger :-) Opps da har jeg lurt meg selv.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2012 #8 Skrevet 12. januar 2012 Skjønner hva du mener, Hi. Jeg har "bare"to, men det går i ett med sykdom og hosting. Minste skal snart fjerne mandlene, så da håper jeg det blir bedre etterpå. Har akkurat vært hjemme med et sykt barn i en uke og nå har jeg selv blitt syk. Jeg LENGTER ut til den virkelige verden med voksne mennesker, syke pasienter (jobben min), shopping og kafe (selv om jeg aldri pleier å shoppe eller å gå på kafe,da ha ha ha!!:-)
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 12. januar 2012 #9 Skrevet 12. januar 2012 Jeg er i samme båt! Har nesten ikke hatt en full arbeidsdag etter nyttår nå. Enten har skolen ringt og bedt meg hente syke barn, eller så har jeg eller ungene vært syke på omgang...... Forferdelig kjedelig! Og når har jeg brukt opp sykedagene mine for barna, som egentlig skulle vare helt til sommeren......Godt mannen har noen igjen:-P Du fikk akkurat 10 nye dager så det høres rart ut. Jeg er i samme båt! Har nesten ikke hatt en full arbeidsdag etter nyttår nå. Enten har skolen ringt og bedt meg hente syke barn, eller så har jeg eller ungene vært syke på omgang...... Forferdelig kjedelig! Og når har jeg brukt opp sykedagene mine for barna, som egentlig skulle vare helt til sommeren......Godt mannen har noen igjen:-P Du fikk akkurat 10 nye dager så det høres rart ut. Sykedager følger ikke kalenderår. joda - sykt barn dager gjør. Ikke egenmeldinger :-) Opps da har jeg lurt meg selv. Me too - noe alvorlig :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå