Gå til innhold

Er så lei syke barn!


Anbefalte innlegg

Skrevet

De tre yngste har nettopp hatt vannkopper. Gikk nesten 3 uker i desember inne med "syke" barn. Sendte 3 åringen i bhg. mandag. I dag fikk hun konstantert ørebetennelse. Deretter ringte bhg. og ba meg hente storebroren. Nå ligger han utslått med nesten 39 i feber.

Er rimelig lei nå. Vil ha sommer og sol!

 

Dagens utblåsning:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i samme båt! Har nesten ikke hatt en full arbeidsdag etter nyttår nå. Enten har skolen ringt og bedt meg hente syke barn, eller så har jeg eller ungene vært syke på omgang......

 

Forferdelig kjedelig! Og når har jeg brukt opp sykedagene mine for barna, som egentlig skulle vare helt til sommeren......Godt mannen har noen igjen:-P

Skrevet

Jeg er i samme båt! Har nesten ikke hatt en full arbeidsdag etter nyttår nå. Enten har skolen ringt og bedt meg hente syke barn, eller så har jeg eller ungene vært syke på omgang......

 

Forferdelig kjedelig! Og når har jeg brukt opp sykedagene mine for barna, som egentlig skulle vare helt til sommeren......Godt mannen har noen igjen:-P

 

Du fikk akkurat 10 nye dager så det høres rart ut.

Skrevet

Jeg er i samme båt! Har nesten ikke hatt en full arbeidsdag etter nyttår nå. Enten har skolen ringt og bedt meg hente syke barn, eller så har jeg eller ungene vært syke på omgang......

 

Forferdelig kjedelig! Og når har jeg brukt opp sykedagene mine for barna, som egentlig skulle vare helt til sommeren......Godt mannen har noen igjen:-P

 

Du fikk akkurat 10 nye dager så det høres rart ut.

Jeg er i samme båt! Har nesten ikke hatt en full arbeidsdag etter nyttår nå. Enten har skolen ringt og bedt meg hente syke barn, eller så har jeg eller ungene vært syke på omgang......

 

Forferdelig kjedelig! Og når har jeg brukt opp sykedagene mine for barna, som egentlig skulle vare helt til sommeren......Godt mannen har noen igjen:-P

 

Du fikk akkurat 10 nye dager så det høres rart ut.

 

Sykedager følger ikke kalenderår.

Skrevet

Jeg er i samme båt! Har nesten ikke hatt en full arbeidsdag etter nyttår nå. Enten har skolen ringt og bedt meg hente syke barn, eller så har jeg eller ungene vært syke på omgang......

 

Forferdelig kjedelig! Og når har jeg brukt opp sykedagene mine for barna, som egentlig skulle vare helt til sommeren......Godt mannen har noen igjen:-P

 

Du fikk akkurat 10 nye dager så det høres rart ut.

Jeg er i samme båt! Har nesten ikke hatt en full arbeidsdag etter nyttår nå. Enten har skolen ringt og bedt meg hente syke barn, eller så har jeg eller ungene vært syke på omgang......

 

Forferdelig kjedelig! Og når har jeg brukt opp sykedagene mine for barna, som egentlig skulle vare helt til sommeren......Godt mannen har noen igjen:-P

 

Du fikk akkurat 10 nye dager så det høres rart ut.

 

Sykedager følger ikke kalenderår.

 

joda - sykt barn dager gjør. Ikke egenmeldinger :-)

Skrevet

Sykt barn dager følger kalenderåret, ja:) Hentet fra NAV sine sider:

 

Du kan få omsorgspenger i

  • 10 dager per kalenderår
  • 15 dager per kalenderår hvis du har omsorg for mer enn to barn
  • 20 dager per kalenderår hvis du er alene om omsorgen
  • 30 dager per kalenderår hvis du er alene om omsorgen for mer enn to barn

Og her er linken: http://www.nav.no/Helse/Sykt+barn+eller+familie/Omsorgspenger

Skrevet

Jeg er i samme båt! Har nesten ikke hatt en full arbeidsdag etter nyttår nå. Enten har skolen ringt og bedt meg hente syke barn, eller så har jeg eller ungene vært syke på omgang......

 

Forferdelig kjedelig! Og når har jeg brukt opp sykedagene mine for barna, som egentlig skulle vare helt til sommeren......Godt mannen har noen igjen:-P

 

Du fikk akkurat 10 nye dager så det høres rart ut.

Jeg er i samme båt! Har nesten ikke hatt en full arbeidsdag etter nyttår nå. Enten har skolen ringt og bedt meg hente syke barn, eller så har jeg eller ungene vært syke på omgang......

 

Forferdelig kjedelig! Og når har jeg brukt opp sykedagene mine for barna, som egentlig skulle vare helt til sommeren......Godt mannen har noen igjen:-P

 

Du fikk akkurat 10 nye dager så det høres rart ut.

 

Sykedager følger ikke kalenderår.

 

joda - sykt barn dager gjør. Ikke egenmeldinger :-)

 

Opps da har jeg lurt meg selv. :P

Skrevet

Skjønner hva du mener, Hi. Jeg har "bare"to, men det går i ett med sykdom og hosting. Minste skal snart fjerne mandlene, så da håper jeg det blir bedre etterpå. Har akkurat vært hjemme med et sykt barn i en uke og nå har jeg selv blitt syk. Jeg LENGTER ut til den virkelige verden med voksne mennesker, syke pasienter (jobben min), shopping og kafe (selv om jeg aldri pleier å shoppe eller å gå på kafe,da ha ha ha!!:-)

Skrevet

Jeg er i samme båt! Har nesten ikke hatt en full arbeidsdag etter nyttår nå. Enten har skolen ringt og bedt meg hente syke barn, eller så har jeg eller ungene vært syke på omgang......

 

Forferdelig kjedelig! Og når har jeg brukt opp sykedagene mine for barna, som egentlig skulle vare helt til sommeren......Godt mannen har noen igjen:-P

 

Du fikk akkurat 10 nye dager så det høres rart ut.

Jeg er i samme båt! Har nesten ikke hatt en full arbeidsdag etter nyttår nå. Enten har skolen ringt og bedt meg hente syke barn, eller så har jeg eller ungene vært syke på omgang......

 

Forferdelig kjedelig! Og når har jeg brukt opp sykedagene mine for barna, som egentlig skulle vare helt til sommeren......Godt mannen har noen igjen:-P

 

Du fikk akkurat 10 nye dager så det høres rart ut.

 

Sykedager følger ikke kalenderår.

 

joda - sykt barn dager gjør. Ikke egenmeldinger :-)

 

Opps da har jeg lurt meg selv. :P

 

Me too - noe alvorlig :-S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...