Gå til innhold

Må hver eneste uke ha en torsdag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det. Det er fridagen min!

Skrevet

Hvis ikke, hvordan ellers kunne du gledet deg fordi "i morra er'e freddan" ?

Skrevet

Torsdag er ok for da er det Shemar Moore på tv !*sukk* og helg i morgen. Men tirsdag er en ubrukelig ingenting dag jeg kunne klart meg uten

Skrevet

Nytt svar fra meg, som nettopp har kommet hjem fra årets første dansetime etter lang juleferie:

JA FOR HELVETE Må VI HA TORSDAGER, for jeg har nettopp funnet ikke østlandets, eller hele Norges, men faktisk verdens heiteste danselærer. En testosteronbombe av en manneherlighet som jeg skal danse med hver torsdag til verdens ende.

Er det en ting som er sikkert nå, så er det at Apetit aldri kommer til å gå glipp av en eneste torsdagstrening ever. Aldri.

*lager urkvinnelyder*

åh!!

Gjest sug lut
Skrevet (endret)

Jeg hørte urkvinnelydene dine helt hit, faktisk, men trodde det var ei fjern ku som dro foten opp av gjørma. Så bra for deg da - jeg skal slå meg på flaska i stedet.

Endret av sug lut
Gjest sug lut
Skrevet

Håper det. Det er fridagen min!

Greit, jeg kjøper den. Hvordan ordnet du deg ut av torsdagen da? Jeg betaler hva som helst for tips...
Skrevet

I god folketradisjosntro kan torsdagene brukes til å komme i kontakt med det overnaturlige og dermed øke menneskets krefter! Dette pga skjulte makter da er særlig nær menneskenes verden...så, verdt et forsøk sug lut? jeg tenker verdensherredømme, eller noe i den gaten.

Gjest sug lut
Skrevet

I god folketradisjosntro kan torsdagene brukes til å komme i kontakt med det overnaturlige og dermed øke menneskets krefter! Dette pga skjulte makter da er særlig nær menneskenes verden...så, verdt et forsøk sug lut? jeg tenker verdensherredømme, eller noe i den gaten.

Har ikke behov for å herske - det er kjedelig. Har egentlig meget enkle behov, som at når man har jobba sine åtte timer og middag og kjøkkenrydding og lekser og fritidsgreier og kvelds og legging er gjort, så gjenstår ikke allverdens i krokene. Der er vi ikke ennå - kottet har fortsatt ikke rydda seg sjøl så jule-eskene står fortsatt og venter på et sted å bo, og vasketøyet yngler uten begrensning og roper om en snarlig morgendag, og de uferdige jobb-oppgavene har heller ikke kommet lenger på egen hånd og fordrer ekstra tidlig start i morra, type før ungene står opp. Sukk. Det er ikke så mye jeg ber om.
Skrevet

..eller bare gjør som meg; nyter torsdagskvelden med en øl og en skål Tress-is. Seriøst. Føler meg litt som en retro Ola Dunk.

Gjest sug lut
Skrevet

Retro er helt fint. Jeg har vinglass og deler gjerne hvis jeg får is.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...