Gå til innhold

Føler vi sklir ifra hverandre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen har vert ilag i 9 år. Har slitt endel i sexlivet vårt. I begynnelsen var vi så nyforelsket, og jeg tenkte det "går seg til". Det gjorde det da ikke.

Han er skikkelig "ego" i sengen, og etter en god stund tok jeg det opp. Han ble overrasket. Ble enige at dette skulle vi fikse ilag.

Han liker ikke å snakke sex, og merker det da blir veldig vanskelig å ta opp ting. Ting haltet og gikk i 2 år, før det sprakk for meg. Sa at slik orket jeg ikke ha det. At han skal tømme seg, for så å ligge å stryke meg på armen etterpå funker ikke! Endelig åpnet han seg. Skjønte han kom til å miste meg om han ikke skjerpet seg. Vi fikk snakket skikkelig ut. Var helt topp 1 mnd. tid, før alt ble som før.

Har sagt hva jeg liker, og er ikke slik at jeg ligger å venter på at han skal gi meg orgasme. Han er bare så utrolig lite flink til å ta på meg. I tillegg holder han toppen 1 minutt, og da kan han knapt bevege seg. Etterpå er det kun å holde rundt meg. Tar aldri på meg etterpå. Viser aldri interesse, og da er det så vanskelig å be om det også.

Merker jeg gir mer og mer blaffen. Har ikke hatt sex på 1 mnd. og savner det ikke. Kikker på andre menn, og lurer på hvordan de er i sengen... Kommer ikke til å være utro slik at det er sagt!

Savner sexlivet jeg hadde med eksen min. Vil at forholdet til mannen min skal fungere, men merker dette sliter veldig på meg! Noen med gode råd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...