Gå til innhold

Myte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sant at de som er pene er sammen med de som er mindre pene?

Sier ikke at det er 100%, men når jeg ser på bilder av Tone Damli og Aksel Hennie så bekrefter kanskje 90% av sannheten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sant at mange som er veldig pene likevel ikke er overfladiske, og velger sine partnere for kjærlighet og ikke utseende.

Skrevet

nja, hva som er pent kan vel være ganske så individuelt? Noen liker mørke, noen lyse, høye, lave, langt hår, kort hår, osv

Jeg har hørt at jenter ofte velger partnere som minner om sin far, men jeg føler ikke det er mitt tilfelle egentlig...

Skrevet

Det er sant at mange som er veldig pene likevel ikke er overfladiske, og velger sine partnere for kjærlighet og ikke utseende.

Tror du har rett igrunnen der. Jeg kjenner noen som er mindre pene. Både innvendig og utvendig, men likevel så får de seg kjæreste som er pene utseendetmessig...hilsen HI

Skrevet

Hvem er da den minde pene av Brad Pitt og Angeline Jolie, Orlando Bloom og Miranda Kerr, David og Victoria Becham, Katie Holmes og Tom Cruise+++?

Tror nok det er en myte. Noen pene like pene mennesker, andre liker mindre pene men ser det på innsiden. Det samme den andre veien.

Skrevet

At de som er pene er sammen med de som er mindre pene? Det er da klin umulig å svare på. I et par så skal det en del til at alle mennesker syns at begge to er like pene (bortsett fra i Hollywood), så det vil alltid være noen som syns den ene parten er hakket penere enn den andre..

Men hva mener du egentlig? At alle par består av en penere og en mindre pen?

Skrevet

At de som er pene er sammen med de som er mindre pene? Det er da klin umulig å svare på. I et par så skal det en del til at alle mennesker syns at begge to er like pene (bortsett fra i Hollywood), så det vil alltid være noen som syns den ene parten er hakket penere enn den andre..

Men hva mener du egentlig? At alle par består av en penere og en mindre pen?

Nei, jeg påstår ikke at alle pene er sammen med de som er mindre pene, men i mange tilfeller...f.eks. jeg har ei venninne som er mindre pen (kviser og noen kilo for mye), men hun får bare pene typer utseendemessig mens jeg har annen venninne som er vakker, men hun har bare vært sammen med de som er mindre pene enn seg selv. Selvfølgelig så kommer an på øye som ser...og det er jo ikke det ytre som teller, men lurer på om det bare er myte...hilsen HI
Skrevet

Hva er det med pene gutter som blir ilag med mindre pene jenter da? Noen som har svaret på det?

Skrevet

Det er vel individuelt hva de forskjellige synes er pent? Kan helt ærlig si jeg har endret smak mange ganger i løpet av livet, og flere av mine ekser som jeg i sin tid synes var verdens mest sexy menn er folk jeg i dag ikke hadde snudd meg etter på gata engang...

Så det at noen f.eks ikke synes at min mann er pen betyr ikke at ikke jeg synes det.

Skrevet

Det er vel individuelt hva de forskjellige synes er pent? Kan helt ærlig si jeg har endret smak mange ganger i løpet av livet, og flere av mine ekser som jeg i sin tid synes var verdens mest sexy menn er folk jeg i dag ikke hadde snudd meg etter på gata engang...

Så det at noen f.eks ikke synes at min mann er pen betyr ikke at ikke jeg synes det.

Det er jo selvsagt delte meninger om hva som er pent. Men de fleste kan vel peke ut en klassisk pen person,som de fleste synes har utseende med seg. Hva er det med sånne som blir ilag med en gjennomsnittlig stygg person?

Skrevet

Hvem er da den minde pene av Brad Pitt og Angeline Jolie, Orlando Bloom og Miranda Kerr, David og Victoria Becham, Katie Holmes og Tom Cruise+++?

Tror nok det er en myte. Noen pene like pene mennesker, andre liker mindre pene men ser det på innsiden. Det samme den andre veien.

Victoria Beckham er da virkelig ikke pen!

Skrevet

Hun må jo være pen,for hun kan ihvertfall ikke synge;) men hun er ikke min smak..

Skrevet

Men altså, for at det skal kunne være en myte så må det konkretiseres litt. Feks er det en myte at pene gutter ofte er sammen med mindre pene jenter? Eller motsatt. Det kan ikke være en myte at pene folk generelt er sammen med mindre pene generelt, for da betyr det at alle par er en pen og en mindre pen.

Skrevet

Jeg har mer inntrykk av at man finner sin "likesinnede". At "pene" finner seg pene partnere, og de "mindre pene" finner seg mindre pene partnere. Så jeg er uenig i denne teorien :P

Men herregud, så lenge man har det godt sammen så bør da ikke utseendet avgjøre...

Skrevet

Ja,det er jo det vanligste. Men det legges vel bedre merke til hvis det ikke er sånn.

Skrevet

Det er vel stort sett pene jenter som blir sammen med mindre pene gutter, sjelden motsatt? Er ihvertfall det inntrykket jeg har :)

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Hva som anses som pent og ikke pent er ganske så relativt

Skrevet

Det er vel stort sett pene jenter som blir sammen med mindre pene gutter, sjelden motsatt? Er ihvertfall det inntrykket jeg har :)

Ja,det er jo det. Damer faller for selvtillit og menn for det visuelle.

Skrevet

Det er det jeg har inntrykket av også, men det er vel sant som noen sier over her at damer faller for menn som har selvtilliit og vet hva de vil mens menn faller for det visuelle...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...