Gå til innhold

Kunne du ha kjøpt en lommebok til 3500 til deg selv?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal ha en rimelig heftig inntekt, eller elendig økonomisk sans for å gjøre det. Jeg ville neppe gjort det, med mindre jeg ønsket å feire en milliongevinst og meningen var å gjøre noe helt crazy før pengene gikk inn på huslån og sparekonto.

Skrevet

Nei, ikke om jeg hadde vært rik en gang.

Skrevet

Det meste jeg har brukt på en lommebok var 500 kr (40 euro) og da hadde jeg dårlig samvittighet i en uke etterpå :P Så nei. Når jeg tenker på hvor mye annet jeg kunne fått for 3500 kr, som f.eks mat i noen uker, 5-6 konsertbilletter, en helg på hotell, flere gode middager på byen eller lignende, så synes jeg det virker fryktelig unødvendig og sløsete.

Men alt kan vel ses i forhold til hvor mye du tjener og hva du er vant til å bruke på deg selv.

Skrevet

Nei. Hva i all verden trenger man en lommebok til 3500,- til? Kan den noe som lommebøker til 200,- ikke kan?

Skrevet

Nei, ikke en lommebok. Men jeg kunne vurdert å kjøpe en veske til den prisen.

Skrevet

Finnes det virkelig så dyre lommebøker? He he.

Jeg har et par fra Guess og en fra Calvin Klein, men de koster langt unna det beløpet.

Hadde jeg hatt 3500,- å sløse bort kunne jeg ha kjøpt en veske for det, men ikke lommebok.

Skrevet

Hvis jeg var mangemillionær og ville ha en gullbelagt pengepung så...

Gjest sug lut
Skrevet

Da hadde jeg jo ikke hatt noen penger å ha i den.

Skrevet

?

He-he, nei. Da hadde jeg heller kjøpt en passe flott ei til 500 kr og puttet 3000 inn i lommeboken ;-)

Skrevet

Hva slags lommebok er det som koster så mye?

Lurer på hvordan den ser ut. Har du link til den HI?

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg kunne for økonomien sin del, men ikke prinsippet. Jeg betaler gjerne hva ting koster, men å bruke så mye penger på en så uforniftig måte gjør jeg ikke.

Som regel ;)

Skrevet

Lurer på hvor du har funnet en lommebok til den prisen, er den besatt med diamanter?

Kunne fint ha sløst bort 3500 kr, men da ville jeg sløst de bort på noe mye morsommere enn en lommebok.

Skrevet

Hei, #4, du bør oppdatere deg på Euro-kursen. Den lommeboken var ikek så dyr som du tror...

Skrevet

Det meste jeg har brukt på en lommebok var 500 kr (40 euro) og da hadde jeg dårlig samvittighet i en uke etterpå :P Så nei. Når jeg tenker på hvor mye annet jeg kunne fått for 3500 kr, som f.eks mat i noen uker, 5-6 konsertbilletter, en helg på hotell, flere gode middager på byen eller lignende, så synes jeg det virker fryktelig unødvendig og sløsete.

Men alt kan vel ses i forhold til hvor mye du tjener og hva du er vant til å bruke på deg selv.

Nå har vel aldri 40 euro vært oppi 500,-

Ca en 320,- er mer rett og det er ikke unormalt for en vanlig lommebok.

Er det kanskje pund du mener, den har vært oppi 12 en gang i tiden.

Skrevet

Jeg lurer litt på hvorfor du spør.. Har du tenkt å kjøpe en, HI?

Skrevet

Kunne ikke falt meg inn :lol:

Om jeg hadde hatt "ubegrenset" med penger hadde det ikke utgjort noen forskjell - jeg ser bare ikke vitsen ved å bruke mye penger å en lommebok... Men så er jeg ikke den som ville brukt mye penger på en veske heller da, er ikke så opptatt av sånt jeg ;)

Skrevet

Ja, i prinsippet, men den dyreste lommeboken jeg har kostet 1500 (i USA, så billigere enn i Norge). Men den skulle ha vært fin, og jeg skulle ha vært sikker på å ikke gå lei. Men slik jeg kjenner meg selv, blir jeg alltid lei, tar maks 1-2 år.

Skrevet

Nei ! Ikke om det brant og jeg var stinn i gryn.

Ei lommebok kan umulig være verdt 3500 kr uansett hvordan den ser ut. Det er ingenting som kan forsvare den prisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...