Anonym bruker Skrevet 12. januar 2012 #1 Skrevet 12. januar 2012 Mini på to har hatt falsk krupp hele natten. Det er vi vant til. H*n har i tillegg hatt ganske høy feber, målte når vi sto opp og den var da 39. H*n klager på vondt i halsen og vondt i ryggen og bena. Redusert allmenntilstand men er med. Spiser dårlig, drikker noe. Lege eller ikke?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2012 #4 Skrevet 12. januar 2012 Ville sett an allmenntilstanden jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå