Evab Skrevet 12. januar 2012 #1 Skrevet 12. januar 2012 ... Og som vet om bilen uten problemer kan ha to barneseter i seg? Den er jo ikke så veldig stor...
tinus med jente06,gutt10 og?12 Skrevet 12. januar 2012 #2 Skrevet 12. januar 2012 hei. jeg har hatt toyota yaris i mange år og jeg hadde 2 barneseter. men det spørs om du skal ha de bakover vendt eller forovervendt. med bakovervendt blir det litt trangt for den som sitter foran.jeg hadde ett av hver og gikk greit,men spørs litt på hvor store setene er.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2012 #3 Skrevet 12. januar 2012 Hei! Hadde Yaris i to år før vi kjøpte ny bil i fjor. Var storfornøyd. Plass til to barneseter også var det faktisk god plass i bagasjerommet. Naboene våre har fortsatt en Yaris som "konebil" og de har tre barn i barneseter i den bilen og hunden i bagasjerommet. En bil jeg vil anbefale hvis man vil ha en liten og smart bil Har nå en Toyota Avensis og vil si at Toyota er gode biler.
Fru.Vestavind Skrevet 12. januar 2012 #4 Skrevet 12. januar 2012 ... Og som vet om bilen uten problemer kan ha to barneseter i seg? Den er jo ikke så veldig stor... Mamma har Toyota Yaris, dei er små uttapå men store inni;) Har grei plass til bakovervent stol til 3åringen, og det å få plass til bakovervendt stol til babyen som kjem skal ikkje vere noko problem. (hehe, og når babyen er stor nok til neste stol, er uansett storebror stor nok til å snuast).
MrsMilla Skrevet 14. januar 2012 #5 Skrevet 14. januar 2012 Vi har en toyota corolla - litt større enn yaris, men fortsatt en liten bil. Den har helt grei plass til to barneseter, samt at man får med seg barnevognen i bagasjerommet. Nå må den desverre byttes ut da tredjemann er på vei. Tipper det blir en toyota verso syvseter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå