Aini Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 Hvordan ville dere skrevet det? trenger også tips til navn som kan passe sammen med Aryan/Arian
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2012 #2 Skrevet 11. januar 2012 Nå mååå du tulle? Du kaller vel ikke ungen din for det?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2012 #3 Skrevet 11. januar 2012 Arian er finest av dem to.. hvis man skriver aryan er det lett at tryket på i'en forsvinner.. jeg kjenner en herlig gutt som heter Arian Elias. det er jo en søt kombo
Storebror & Lillebror Skrevet 11. januar 2012 #4 Skrevet 11. januar 2012 Arian Litt fantasiløs på tampen av kvelden, og kommer ikke på navn som kan passe til.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2012 #5 Skrevet 11. januar 2012 Har aldri hørt navnet før, merker det ikke er min smak. Men av de to syns jeg Arian ser best ut. Arian Andre Arian Leander Arian Olai Arian Elias Arian Felix Hmm, kommer ikke på flere. Av de jeg klarte å vri ut av hode likte jeg Arian Olai best. Olai er et nydelig navn
Aini Skrevet 11. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2012 Takk for svar;) ja tenk jeg skal kalle ungen min for Arian, synes det er et fint navn.. og vi alle har hver vår smak;)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2012 #7 Skrevet 11. januar 2012 Tenkte bare på aryan nation jeg, ikke noe jeg vil at min unge skal forbindes med.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2012 #8 Skrevet 12. januar 2012 Enig med siste her om Aryan. Arian er ok, men må si at det nok vil oppstå en god del situasjoner det folk tror det skal være Adrian. Men det trenger du jo ikke bry deg om.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2012 #9 Skrevet 12. januar 2012 Hvordan ville dere skrevet det? trenger også tips til navn som kan passe sammen med Aryan/Arian Arjan er faktisk et nederlandsk navn. så der har du en 3dje måte å stave det på :-)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2012 #10 Skrevet 12. januar 2012 Hvorfor ikke bare Adrian? Dette er hva man mener ned hjemnesnekra navn. Man tar et navn som allerede har vært kjedsommelig lenge på navntoppen og så lager man en egen vri. Arian er skikkelig døllt, sorry. Ungen kommer til å bruke halve livet sitt på å forklare at det er Arian , uten d.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå