Anonym bruker Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 Jeg går rundt og lurer på om jeg er gravid, da jeg ikke har hatt ordentlig mens siden 25. oktober 2011 + mange andre symptomer, men bare negative tester (10stk). Aldri før hoppet over mens. De siste fem dagene har jeg hatt stikkinger, eggløsning/menssmerter nederst i magen. Noen ganger kommer det plutselige stikk som skyter inn i magen og forsvinner like fort som de kommer. Men de får meg til å hoppe ufrivillig opp. Ellers er det bare litt ømt og svinger litt for hvor mye jeg kjenner. Kjente også en gang som om noe hadde revna til venstre nede i magen. Har vært oppblåst i magen i to mnd og har hatt veldig slimete utflod. Akkurat som el-slim. Og støtsmerter nesten hvert samleie, selv om sexlysten er unormalt på topp. (pleier å være øm der under el. men tror ikke det har vart så lenge, og nå har det gått over til menssmerter uten blod) Tror dere at mensen er på vei, at dette bare er el-smerter? Eller er det noen sjans for at jeg kan være gravid? Kan eggløsningssmerter vare i en uke? Blir veldig takknemlig for svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå