Anonym bruker Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 Har dere gått på jobb eller vært sykemeldt? Jeg er skikkelig dårlig, men føler likevel for å gå på jobb. Men redd jeg gjør vondt verre.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2012 #2 Skrevet 11. januar 2012 Jeg slet en del med bihulebetennelse før og vet godt hvor ille det kan være. Det som er det verste er jo vekslingen mellom kald og varm luft, så det beste er å holde seg inne. Men så lenge du klarer å gjennomføre din jobb, ser ikke jeg noe problem i det. Spørs hva jobben din er. Jeg er ingen lege, men bruk nesespray, sørg for å ha en åpen nese og ta det rolig, selv om du er på jobb.
ellen-propellen Skrevet 12. januar 2012 #3 Skrevet 12. januar 2012 Jeg er alltid på jobb selv om jeg har bihulebetennelse. Nesespray,paracet og skylle nesen fikser problemene.
Gjest Filifjonka Skrevet 12. januar 2012 #4 Skrevet 12. januar 2012 Det kommer jo an på hva slags jobb du har også. Sitter du på ditt eget kontor mesteparten av dagen er jo det noe annet enn om du er sykepleier eller lege og jobber med kreftpasienter nesten uten immunforsvar liksom. Så jeg mener at du må vurdere både din egen form og risikoen for å smitte andre, før du tar avgjørelsen. God bedring.
sillyfilly og Olivia Skrevet 12. januar 2012 #5 Skrevet 12. januar 2012 Jeg har holdt meg hjemme pga sterk hodepine når jeg har bihulebetennelse og jeg har en jobb der jeg må konsentrere meg en del. Og være "tilstede". Og det orker ikke jeg når hodet dundrer og nesa er tett.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2012 #6 Skrevet 12. januar 2012 De gangene jeg har hatt bihulebetennelse har det vært en bakterieinnfeksjon med nesten 40 i feber og det som hører med, går ikke på jobb da Men mamma som har nærmest kronisk bihulebetennelse tar smertestillende og går på jobb. Mange måter å ha bihulebetennelse, noen ganger er det "bare" smertefullt uten at man blir så syk, da kan man i mange yrker jobbe. Bare du kjenner hvordan du har det i dag... God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå