Anonym bruker Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 Noen tattovører (eller andre tatto-interesserte ) her som kan gi meg ca pris på en enkel tattovering bestående av 8-12 bokstaver? Har plassering noe å si?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2012 #2 Skrevet 11. januar 2012 Hvor i landet holder du til? Ring div tattoostudioer å hør på pris. Ta helst en tur innom for å se tidligere arbeid. Det er VELDIG viktig! Du skal være fornøyd resten av ditt liv og det er ikke alltid de billigste er de beste. Hilsen ei med endel tatoveringer
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2012 #3 Skrevet 11. januar 2012 Hva skal du tattovere da? "Deaf metal"? Haha... tattis er harry!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2012 #4 Skrevet 11. januar 2012 Det er harry å avslutte og forkorte ord med "is". Labbis, tattis, bebis, poppis. Kjenner jeg får frysninger. Du første som skrev: Takk for svar Foreløpig bor vi på en tatoveringsjappe-løs plass, men vi håper å rette på det til sommeren )
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2012 #5 Skrevet 12. januar 2012 min tattovør tar 1000 kr i timen. men plasseringen har ikke noe å si.. de tattovører jeg kjenner,tar times pris.. men når det er skrift... så skal det helst ha en pen størrelse.. ellers kan du ikke se hva det står om noen år.. så ligner det bare en svart blodåre eller noe..
:) liris Skrevet 12. januar 2012 #6 Skrevet 12. januar 2012 Og de jeg har vært hos har sett an pris ut i fra hvor lang tid det vil ta, hvor på kroppen, type motiv/skrift og enkelte hva slags attitude du som person har Pris og kvalitet varierer en del.. noen er flinkere på portrett, andre på skyggelegging, farger.. skrift osv osv.. Viktig som allerede nevnt at du sjekker ut flere steder før du velger Gjerne bruk tid på nett til ideer og tanker om hvordan du vil ha det før du forhører deg.. det handler jo oxo om at de er kreative og kan komme md forslag til hva som kan passe deg som type person. lykke til
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2012 #7 Skrevet 12. januar 2012 Dere....det heter tatovering. En eneste t! :-)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2012 #8 Skrevet 12. januar 2012 Takk for svar! ) Skal bare ha en enkel skrift, noen tall og noen bokstaver. Vil så klart ha det fint, men en som klarer å holde tatoveringsnåla stødig og har en fin håndskrift duger for min del
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2012 #9 Skrevet 12. januar 2012 Finn stedet - og hør med selve personen. Er så forskjellig priser ute og går, jeg var på et sted og hørte om pris, fikk beskjed om "800-1000 pr. 'ting' " fra en person, tatoverte meg hos en annen på samme sted, og hun tok ikke halve prisen engang pr. . Men hun er superdyktig da, så eneste jeg går til. Hun går ikke på timespris heller, hun tar pris etter: tid, om det er avansert, stort/lite, hvor, osv. (Hun har nå startet eget i Oslo, men nå vet jeg ikke hvor du bor så hehe)
Diddels Skrevet 13. januar 2012 #10 Skrevet 13. januar 2012 dyktighet har ikke alltid alt og si. Noen tatovører har jo fancy lokale, ryddehjelper, annonser i aviser osv. og det koster jo, så de har større utgifter enn de som ligger litt avsidesliggende, har mindre fancy sted osv. Jeg gav tatovering i morgengave til min mann. Jeg tegnet motivet og forhørte meg. I byen skulle de ha 7000 for tatoveringen. Utenfor byen 4000... så det lønner seg å spørre rundt. Jeg har en bokstavtatovering med seks litt kraftige tegn, den kostet 700 og tok ca 20 min å lage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå