Gå til innhold

Jeg blir gaaal! (barn som ikke sovner!)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Til nå har barna våre lagt seg samtidig. Det er 3 år mellom dem. Dette fordi yngste trenger lite søvn, og eldste trenger mye søvn. Men igår fant vi ut at eldste skulle få begynne å legge seg en halvtime senere. Og hva skjer? Joda, han forventer full oppmerksomhet og underholdning fra oss den halvtimen han er våken ekstra, og han har nå fortsatt ikke sovnet. Den jenta sliter meg helt ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten har ikke sovnet, men jenta sliter deg ut?

Skrevet

han/henne/henne/han...anonymisering er en bitch sant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...