Anonym bruker Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 Til nå har barna våre lagt seg samtidig. Det er 3 år mellom dem. Dette fordi yngste trenger lite søvn, og eldste trenger mye søvn. Men igår fant vi ut at eldste skulle få begynne å legge seg en halvtime senere. Og hva skjer? Joda, han forventer full oppmerksomhet og underholdning fra oss den halvtimen han er våken ekstra, og han har nå fortsatt ikke sovnet. Den jenta sliter meg helt ut...
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2012 #2 Skrevet 11. januar 2012 Gutten har ikke sovnet, men jenta sliter deg ut?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2012 #3 Skrevet 11. januar 2012 han/henne/henne/han...anonymisering er en bitch sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå