Gå til innhold

Noen ped. ledere her som..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har forslag til en problemstilling som har med småbarnspedagogikk å gjøre? Skal skrive bacheloroppgave..og akkurat nå er jeg ganske blank på hva jeg ønsker å skrive om..

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ingen tematikk du har interessert deg ekstra for eller noe du føler du kan ekstra godt? Hvis du har tatt en fordypning så kanskje noe innenfor den?

Skrevet

Hei. Ifjor hadde jeg årsstudium i småbarnspedagogikk og jobber nå som pedagogisk leder og styrer i en barnehage.

Hva trenger du egentlig hjelp til?

Husker vi fikk tema som vi måtte skrive om.

Det kan jo være såååå mange temaer og problemstillinger.

Jeg hadde en: Hvordan stimulere de minste til lek og læring?

:)

Skrevet

Takk for svar!

Vi har ikke fått noe tema eller noe, alt er opp til en selv.. Synes egentlig det har vært litt dårlig med info så er litt usikker.

Får tenke litt mer på hva jeg kan tenke meg å skrive om..

Skrevet

Hei. Ifjor hadde jeg årsstudium i småbarnspedagogikk og jobber nå som pedagogisk leder og styrer i en barnehage.

Betyr det at du jobber som pedagogisk leder og styrer uten å være utdannet førskolelærer?

Skrevet

Det er vel litt meningen med oppgaven også. Du får frie tøyler og skal mestre oppgavenhelt på egen hånd:) skjønner godt at det er litt skummelt. Noen av temaene jeg likte å skrive om var barns medvirkning; eks. Hvordan sikre og dokumentere barns medvirkning i hverdagen? Eller flerkulturelt arbeid i barnehagen, husker ikke helt problemstillingen men den handlet om hvordan barnehager i fylket arbeidet med flerkulturelt mangfold og hvordan teorien mener det burde arbeides med. Ledelse og motivasjon av personalet er også en tematikk jeg har skrevet om.

Skrevet

Er det ped2900 du tar? Jeg tar det faget! Jeg syns det er veldig dårlig opplegg. Alt er opp til oss selv, både formen på oppgaven, metodebruk, problemstillingen osv. Vanskelig å vite hva slags forventninger de har til oppgaven siden alt av innhold og struktur er opp til den enkelte. Ikke en gang en oppgaveskisse å forholde seg til ;) Hehe.. Men jeg har omsider kommet i gang nå da. Fant et spennende tema da jeg leste tidligere eksamensoppgaver. Kanskje du kan prøve det samme?

LYKKE til, HI!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...