Gå til innhold

Flere som har 1åringer som er plaget med tenner? trenger tips..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det siste jekselen som trenger igjennom og hun er plaget av og på med feber, lite matlyst og i tillegg mye snått, rennende øyner. Så det er nok en forkjølelse i tillegg, men var helt like "symptomer" i julen en ukes tid da de tre andre jekslene dukket opp..

Vi har smurt på sånn fra apoteket, kald vaskeduk og gnikket på gommene osv.. Hun sover dårlig både natt og dag...

Har vært hjemme tre dager fra bhg denne uken og det ser ut til at det blir en fjerde..

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt jeg vet er det heller lite å gjøre, men vil gjerne høre om andre har gode tips- har samme problemet her nemlig! Sover dårlig natt og dag og det er igrunn det værste for det går liksom utover alt annet! Mye sutring om dagen:( Slitsomt for mor og barn:( Men det går over heldigvis;-)

Skrevet

Ibux er MYE bedre enn paracet å bruke ved tannfrembrudd. Jeklser gjør vondt å få, og da mener jeg VONDT med stor V!! Ifølge tannlegen min gjør det like vondt som tannverk for oss voksne.

Ibux demper smertene mye bedre enn paracet gjør. Gi det når det står på som værst, så skal du se det hjelper kjempe bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...