Anonym bruker Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 Må man ta de kampanjjene man får på mail? Eller åssen funker det?
Swiftie Skrevet 11. januar 2012 #2 Skrevet 11. januar 2012 Nei, du velger selv hvilke kampanjer du ønsker å delta i.
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 11. januar 2012 #3 Skrevet 11. januar 2012 Men jeg får ikke meldt meg på andre enn den jeg har fått på mail
It's all about me Skrevet 11. januar 2012 #4 Skrevet 11. januar 2012 Du får tilbud på mail. De kampanjene er det helt opp til deg om du svarer ja eller nei til, blir ikke utestengt om du sier nei. Du kan derimot ikke melde deg på noen andre enn de du får tilbud om, men kan derimot øke mulighetene for å få tilbud ved å oppdatere profilen din til å inneholde mange forskjellige interesser og lig.
Heada Skrevet 11. januar 2012 #5 Skrevet 11. januar 2012 Men kan noen forklare hva man må gjøre som Buzzador? Hva er det egentlig?
Swiftie Skrevet 11. januar 2012 #6 Skrevet 11. januar 2012 (endret) Du tester ut forskjellige produkter selv, og forteller venner og bekjente om produktene (du får vareprøver du skal gi venner og bekjente). I perioden du buzzer skal du rapportere om hvordan buzzingen(e) gikk (feks buzzer du bleier kan du feks buzze om produktet på barselgruppen), på slutten av kampanjeperioden skal du sende inn en rapport om dine og dine venners eller bekjente sine meninger om produktet. Endret 11. januar 2012 av Trollemor<3
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2012 #7 Skrevet 11. januar 2012 Jeg har vært med i over et år nå og har fått tre tilbud, men de har ikke vært noe for meg. Nummer en var en boksekamp jeg kunne se på internett. Nummer to var grytesett de ville ha betaling for. Nummer tre var tyggegummi de ville jeg skulle ha med og dele ut i kantina på min arbeidsplass. Jeg har ingen arbeidsplass. De bryr seg ikke mye om hva man har fyllt ut om seg selv, ser det ut som. Litt skuffa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå