C.L.H85 Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en offhwite kanin sutteklut??? Den har "grå genser", lite detaljer i fjeset og er ganske liten, er bare polstret i hodet og armer. Bena er sånne knute greier..... Vesla fikk en sånn da hu ble født og er suuuper avhengig av den :-S Har helt angst for å miste den hun har for da tror jeg vi kan se langt etter søvnen i dette huset. Vi fikk den med noen klær fra kapphal, så vet ikke om den er kjøpt der... Anyone???
☀ Lille prinsesse - juli2011 ☀ Skrevet 11. januar 2012 #2 Skrevet 11. januar 2012 Kanskje du finner en lignende her? http://www.kortogkos.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=list&b_kid=600117&side=3 Eller kanskje du kan forsiktig introdusere en til, slik at hun har to? Lykke til videre med letingen
Jojo x3 Skrevet 11. januar 2012 #3 Skrevet 11. januar 2012 På Barnas hus og Extra leker har jeg sett sånne. Mini her har blå og sover med den hver natt!
C.L.H85 Skrevet 11. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2012 Kanskje du finner en lignende her? http://www.kortogkos...d=600117&side=3 Eller kanskje du kan forsiktig introdusere en til, slik at hun har to? Lykke til videre med letingen Joda har introdusert en annen sutteklut.... Men den hiver hun fint unna og begynner å vrææææle, he he Prøvd med den i ett par mnd nå
1down Skrevet 11. januar 2012 #5 Skrevet 11. januar 2012 Tror den er kjøpt på Kappahl! Har i hvert fall sett en sånn der
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2012 #7 Skrevet 12. januar 2012 Tror det er best at jeg går til innkjøp av et par ekstra, før hun blir altfor avhengig av den hun har nå... for den er god å ha inntil ansiktet om natta ja
ninairen Skrevet 12. januar 2012 #8 Skrevet 12. januar 2012 Vi har en sånn Kappahl Favorittkosen til jenta vår.
magpie Skrevet 12. januar 2012 #9 Skrevet 12. januar 2012 Den er fra Kapp Ahl, vi har også fått en, men var ingen slager her i huset Håper du får tak i en!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå