❤snupp(e)❤ Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 Kjøpte igår Emmaljunga vogn og har nå begynt å tenkt på stelleveske, det er jo også en egen verden.. Hva skal dere da? Ble også anbefalt å kjøpe en helt vanlig veske..
Sørlandsmommy Skrevet 11. januar 2012 #2 Skrevet 11. januar 2012 Har kjøpt en søt Ole Brum stelleveske til 15$ på Walmart, som passer veldig godt til vår brune Easywalker Jeg hadde ikke giddet å legge mange hundre kr for en stelleveske. Ha hadde jeg heller brukt de på en veske jeg kunne brukt senere også
❤snupp(e)❤ Skrevet 11. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2012 Bestilte du på Walmart.com? Der var det endel fine
Marit 27 Skrevet 11. januar 2012 #4 Skrevet 11. januar 2012 Det har jeg også lurt på? hva bør man se etter i en stelleveske? kan man bare bruke en vanlig veske? trenger man spesielle funksjoner?
Underveis --> Skrevet 11. januar 2012 #5 Skrevet 11. januar 2012 Jeg kommer antakelig til å kjøpe en av disse. Bare fordi jeg kan ;-) Forrige gang brukte jeg bare en vanlig veske. Hadde ikke en gulpeunge, så trengte minimalt på tur. http://www.kenguruloftet.no/products/plone/webshop/ju-ju-be-stellevesker
12Januarspire Skrevet 12. januar 2012 #6 Skrevet 12. januar 2012 Her har de mange fine http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p5197.m570.l1311&_nkw=diaper+bag&_sacat=0 Jeg kommer til å kjøpe derfra
Sørlandsmommy Skrevet 12. januar 2012 #7 Skrevet 12. januar 2012 Bestilte du på Walmart.com? Der var det endel fine Ja, men går ikke med norsk visakort hos de. Du finner helt sikkert en på ebay og hos de fleste der kan du bruke norsk kort og de sender til Norge:)
☆☆☆ Skrevet 12. januar 2012 #8 Skrevet 12. januar 2012 Bestilte ganske enkelt den veska som matcher emmaljungavognen vi har bestilt. Det utslagsgivende er ganske enkelt at mannen også skal føle seg komfortabel med å bære den med seg, og den er ganske lik en sportsbag. Jeg synes det er altfor mye å bruke på en veske, men vi gadd ikke lete etter en billigere siden min mor vil betale vognen. Vi følte oss rike den dagen, vogner koster jo omtrent det samme som en bruktbil
Sonnas 2 vidunder Skrevet 12. januar 2012 #9 Skrevet 12. januar 2012 Hvis du har anledning; sy en selv! Det har jeg gjort. Den ble kjempefin! Den har de rommene jeg trenger, den størrelsen jeg er komfortabel med, også lagde jeg den med ekstra polstring i 'lokket', slik at det kan brukes som liggeunderlag hvis man har glemt håndkle. Utseende kan du jo da lage helt etter egen smak
ST91 Skrevet 13. januar 2012 #10 Skrevet 13. januar 2012 Vi valgte også å kjøpte stellevesken som matchet emmaljungavognen. Ville ha alt i samme stil. Så det ble emmaljunga sin sports stelleveske i fagen Capri Blakc, slik som sportsdelen. Noe samboeren synes var helt greit for han hadde ikke noe ønske å gå rundt med en "vanlig" veske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå