Gå til innhold

ARG....sjokoladekaka gikk til H......

Anbefalte innlegg

Skrevet

BLÆH!!!!! og jeg var sur i utgangspunktet....hjalp liksom ikke helt

Skal feire bursdag i morra her hjemme, og ingen kunne bytte med meg på jobb, og nå ser jeg ene ansatte har bytta med ei som IKKE kunne bytte.

står på huet her nå å baker, og den J@#%¤ sjokoladekaka gikk til H på toppen av alt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skikkelig surt. Hater når kaka går i vasken. Bare å prøve igjen dessverre.

Skrevet

eller bare la det være....veit ikke om jeg har alt som skal i til en til...og gubben er avgårde med bilen....

Det er dritsurt, og blir ikke bedre om man er sur fra før...

HI

Skrevet

Hvis du bor i nærheten så kan jeg godt bake en til deg!

Evt gi deg oppskriften på en idiotsikker langpannesjokoladekake ;)

Skrevet

Den jeg har er egentlig idiotsikker :P men røra var ikke stor nok, så den ble helt flaaaaat... bor litt langt unna deg, men takk for tilbudet uansett :)

Skrevet

Den jeg har er egentlig idiotsikker :P men røra var ikke stor nok, så den ble helt flaaaaat... bor litt langt unna deg, men takk for tilbudet uansett :)

;)

Skrevet

Det er forskjell på å bytte for en bursdag og om noen har en dødssyk forelder. Du vet ikke hvorfor hun følte hun måtte bytte.

Det er vel ikke vanlig å må ha fri en dag for å lage bursdag.

Har aldri jeg gjort.

Skrevet

Var ikke snakk om at jeg skulle ha fri, men bytte vakt, så jeg var ferdig tidligere. Og nei, ingen dødssyk forelder.. Hos oss kan vi bytte for en liten ting, eller bare for at man ønsker fri.

Men de legger lista da...er ikke første gang det skjer, så nå er det stopp på bytting fra min side. Har alltid stillt opp når det er noe, selv om jeg har måttet avlyse ting selv.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...