Gå til innhold

Emmaljunga duo edge, noen som har en til salgs?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tråla Finn, men ikke så mange som ligger ute. Har lyst til å bytte ut vogna vi har nå med en Emmaljunga Duo Edge eller City Cross. Liker godt den i mørk beige, som har noen små søte dyr på det hvite innerstoffet.(Tror kanskje det er en 2010 model?)

 

Noen som har en sånn en som tenker på å selge? Rop ut :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får være tålmodig og fortsette å tråle Finn.no ;)

Skrevet

Er mange Emmaljunga vogner ute på Finn, men den ene jeg har sett meg ut er d selvføgelig ikke et eneste eksemplar av, bah ;-)

Skrevet

Jeg kjenner frustasjonen din! Har selv ventet på en vogn som jeg ville kjøpe i den og den fargen til den og den prisen osv.. :P

Skrevet

Nei... har ikke det, men jeg har en sort simo 2008, duo, pent brukt.

vendbart styre. 1500 kr.

Skrevet

Nei... har ikke det, men jeg har en sort simo 2008, duo, pent brukt.

vendbart styre. 1500 kr.

Skrevet

Jeg sitter liksom og vurderer å selge min edge. Dyp marineblå. 2010 modell. Den har ikke dyr inni seg da, bare ruter..

Utrolig lekker er den iallfall. Men jeg er så glad i den!!

 

Har lenge sagt at jeg får selge den, har en annen/lettere vogn jeg tenkte jeg skulle bruke, men det er bare framovervendt, og jeg liker å se han.Hehe....

Skrevet

Har hatt mørkeblå vogn så lenge, kjøpte til min førstefødte for snart 5 år siden, nå har jeg så lyst på en vogn i lysere stoff.

 

Forstår deg så godt Lille meg_meg med 2 små, jeg blir også så knytta til vognene, rare greier :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...