Gå til innhold

Bare fordi det er lekkert gjort ...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Jøss. Det var ikke lite lekker innliming, gitt. Enda jeg kopierte kun en adresse.

Skrevet

..og i dette øyeblikket ble Dib for avansert for meg..

Skrevet

Jøss,rene Facebook jo. Om det trøster så er det ikke pent der heller.

Skrevet

Heisann.

Vi visste dessverre ikke at dette skjedde, så vi skal fikse det!

:)

Gjest sug lut
Skrevet

Supert! Kan jo hende det var min feil, men jeg forstår ikke hvordan...

Skrevet

Nei det er ikke din feil, det samme skjedde da jeg posten linken med den bjeffende pusen som ble busted.

Gjest sug lut
Skrevet

Apetit, har du sett på Jon Stewart-klippet? Jeg koser meg voldsomt.

Skrevet

Ja jeg så noe av det, burde jeg se hele?

Gjest sug lut
Skrevet

Ja jeg så noe av det, burde jeg se hele?

Definitivt. Han kler av de to som egt skal intervjue ham og med komplett uangripelighet.
Skrevet

Haha, denne hadde jeg ikke sett før. Takk for at du delte, vi fikk oss en god latter her... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...