Gjest sug lut Skrevet 11. januar 2012 #2 Skrevet 11. januar 2012 Jøss. Det var ikke lite lekker innliming, gitt. Enda jeg kopierte kun en adresse.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2012 #3 Skrevet 11. januar 2012 ..og i dette øyeblikket ble Dib for avansert for meg..
ellen-propellen Skrevet 11. januar 2012 #4 Skrevet 11. januar 2012 Jøss,rene Facebook jo. Om det trøster så er det ikke pent der heller.
elin Skrevet 12. januar 2012 #5 Skrevet 12. januar 2012 Heisann. Vi visste dessverre ikke at dette skjedde, så vi skal fikse det!
Gjest sug lut Skrevet 12. januar 2012 #6 Skrevet 12. januar 2012 Supert! Kan jo hende det var min feil, men jeg forstår ikke hvordan...
Patetica fåkksi Skrevet 12. januar 2012 #7 Skrevet 12. januar 2012 Nei det er ikke din feil, det samme skjedde da jeg posten linken med den bjeffende pusen som ble busted.
Gjest sug lut Skrevet 12. januar 2012 #8 Skrevet 12. januar 2012 Apetit, har du sett på Jon Stewart-klippet? Jeg koser meg voldsomt.
Patetica fåkksi Skrevet 12. januar 2012 #9 Skrevet 12. januar 2012 Ja jeg så noe av det, burde jeg se hele?
Gjest sug lut Skrevet 12. januar 2012 #10 Skrevet 12. januar 2012 Ja jeg så noe av det, burde jeg se hele? Definitivt. Han kler av de to som egt skal intervjue ham og med komplett uangripelighet.
Cruella De Vil Skrevet 14. januar 2012 #11 Skrevet 14. januar 2012 Haha, denne hadde jeg ikke sett før. Takk for at du delte, vi fikk oss en god latter her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå