**¤¤** Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 Flere enn meg som liker den nye utseendet til DIB? I begynnelsen synes jeg den var skikkelig teit. Alt var så treg, så jeg ble irritert og boitkottet hele greia. Kom da tilbake igjen får å titte og nå må jeg si at jeg ble positivt overrasket. Det er ikke 100% bra ennå, men synes det er bedre enn det gamle. Fine er at man kan ser hvor mange som har sett innlegget man har laget. Det er vel det beste og "liker" knappen.
Gjest sug lut Skrevet 11. januar 2012 #2 Skrevet 11. januar 2012 Det er umulig å diskutere uten å sitere og multisitere, hvilket er plasskrevende, også siden det er så mye luft og ingenting, og dermed ender man kjapt med å krysse over til neste side. Synes det suger i forhold til gammel løsning.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2012 #3 Skrevet 11. januar 2012 Dib hadde godt av en liten forandring, men er fortsatt ikke helt fornøyd. Er så mye feil her, og teite forandringer på ting som funket før. Var jo en grunn til at man foretrakk dib istedenfor andre forum. Jeg er her jo, men det er ganske kjedelig siden aktiviteten har dalt noe voldsomt. Og jeg tørr ikke helt å stole på at man er helt anonym uansett. Liker heller ikke det at alle kan gå inn på en bruker å se de siste innleggene. Ikke det at jeg skriver så mye farlig, men liker å ha kontrollen liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå