Anonym bruker Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 Sambo hadde 3 betalingsanmerkninger pga noe tull fra da han var lærling. Disse er betalt ut forrige uke, men når blir de borte? Vi skal refinansiere huslånet vårt og trenger de borte denne uken, men fikk beskjed fra inkassoselskap at det kunne ta 3 uker?? Er det ikke noen vi kan ringe for å få disse bort umiddelbart? Banken vet om disse forresten, men kan ikke gjør noe før de er borte.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2012 #2 Skrevet 11. januar 2012 Det tar litt tid før de blir slettet i systemet. Hos meg tok det over 1 år (!). Da ringte jeg namsmannen og fikk henne til å purre.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2012 #3 Skrevet 11. januar 2012 1 år?? Trodde man hadde krav på at de ble slettet umiddelbart jeg! Men at banken selv kunne gå tilbake 3 uker og se dem, selv om de ikke er "gyldige" på en måte.. om du skjønner.. HI
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2012 #4 Skrevet 11. januar 2012 1 år?? Trodde man hadde krav på at de ble slettet umiddelbart jeg! Men at banken selv kunne gå tilbake 3 uker og se dem, selv om de ikke er "gyldige" på en måte.. om du skjønner.. HI 1 år var fordi de hadde glemt å slette den, men det ordnet seg på dagen da namsmannen ringte. Det tar litt tid og 3 uker er ikke så lenge å vente.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2012 #5 Skrevet 11. januar 2012 Det føles som en evighet å vente hvertfall.. Føler livet står på vent til vi får refinansiert dette lånet, vi har brukt neste alle pengene våre på å betalte ut disse anmerkningene nå. Så skulle ønske det var noe vi kunne gjort slikt at de ble slettet umiddelbart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå