Anonym bruker Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 jeg måkte snø for to dager siden. ganske mye snø. og jeg har nå vondt. skulle være snill så mannen skulle sleppe. straffen ble vondt i ryggen. klarer ikke bevege meg slik som normalt.
Julestrømpa Skrevet 11. januar 2012 #2 Skrevet 11. januar 2012 *Varmt bad *Gå en tur eller noe annet aktivt så du blir varm i musklene, tøy godt ut, spesielt rygg musklene. *Få gubben til å massere deg.
snuppo Skrevet 11. januar 2012 #3 Skrevet 11. januar 2012 *Varmt bad *Gå en tur eller noe annet aktivt så du blir varm i musklene, tøy godt ut, spesielt rygg musklene. *Få gubben til å massere deg. dra til kiropraktor.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2012 #4 Skrevet 11. januar 2012 *Varmt bad *Gå en tur eller noe annet aktivt så du blir varm i musklene, tøy godt ut, spesielt rygg musklene. *Få gubben til å massere deg. dra til kiropraktor. Anbefaler og kiropraktor Helst så fort som mulig, da har de bedre mulighet til å hjelpe deg. Kan hende du har fått en låsning i ryggen og da er det bare å knekke den opp. Men om du går lenge sånn kan du risikere at det trengs flere behandlinger før du blir bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå