Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 Hei, er på utkikk etter ny bil. En Peugot 308. Noen som vet om delene på denne er dyre? Servicene? Og hvordan er det å sette inn setene hvis man har en 7 seter? Enkelt, eller mer prakk?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2012 #2 Skrevet 11. januar 2012 7 seter? I en så liten bil? Glem det, da får du ikke plass til mer enn en matpakke som bagasje pr. person. Skal du ha bil med 7 seter, så må du ha bil med litt størrelse. Fransk er fransk.... God komfort osv, men jammen har jeg hørt mye om div. service osv... Selv ville jeg ikke vurdert fransk bil overhodet.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 11. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2012 7 seter? I en så liten bil? Glem det, da får du ikke plass til mer enn en matpakke som bagasje pr. person. Skal du ha bil med 7 seter, så må du ha bil med litt størrelse. Fransk er fransk.... God komfort osv, men jammen har jeg hørt mye om div. service osv... Selv ville jeg ikke vurdert fransk bil overhodet. Hehe, joda.. Jeg kan ingenting om biler. Har en audi a4 stasjonsvogn nå.. Og det er jammen ikke mye bagasjeplass der heller etter simovogna... Har skiboks da. Men vi skal ikke ha peugeoten som 7 seter, tenker bare at om HVIS vi skal ha med en ekstra passasjer en gang.. Men hva har du hørt om servicene da? På audien koster jo bare nye vindusviskere 1000 kr liksom! Kan umulig bli verre..
Lykketroll med 2 småtroll Skrevet 11. januar 2012 #4 Skrevet 11. januar 2012 Siden det er aktuelt med 7seter er det sw du ser på tenker jeg. Har den selv, og er veldig fornøyd. Mye bil for pengene. Det er vedlig god plass i den, har reist på europaferie med to barnevogner og bagasje til fire. Seff er er caravelle eller lignende mye bedre om du skal bruke 7seter fast, men er det for å ta med en ekstra på fotballkamp o.l. Er den super. Dog dårlig plass til de 2 baki, men barn, eller små voksne funker greit. Har vert en veldig billig bil i drift for oss. Alt i alt veldig fornøyd, hatt den i 5 år nå. Ser nå at det er 308 du nevner, jeg har 307. Men 308 er jo et lite hakk større. (sorry skrivefeil, har ett. Nettbrett jeg ikke er heeelt konfortabel med)
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 11. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2012 Siden det er aktuelt med 7seter er det sw du ser på tenker jeg. Har den selv, og er veldig fornøyd. Mye bil for pengene. Det er vedlig god plass i den, har reist på europaferie med to barnevogner og bagasje til fire. Seff er er caravelle eller lignende mye bedre om du skal bruke 7seter fast, men er det for å ta med en ekstra på fotballkamp o.l. Er den super. Dog dårlig plass til de 2 baki, men barn, eller små voksne funker greit. Har vert en veldig billig bil i drift for oss. Alt i alt veldig fornøyd, hatt den i 5 år nå. Ser nå at det er 308 du nevner, jeg har 307. Men 308 er jo et lite hakk større. (sorry skrivefeil, har ett. Nettbrett jeg ikke er heeelt konfortabel med) Så du har 307 sw? Har sett på den også, men ser at 308 har regulering i de setene som er baki, altså at du kan dra de fram og tilbake.. DET er litt kjekt Men servicer, og deler og sånn? Vet du noe om det? Er de sykt dyre, eller? Min far sier at han ikke vet hvordan der er på de nye bilene, men at han tror det er dyre deler.... Bah, jeg hater virkelig biljungelen Sett på ford s-max også, og touran, men har hørt at touran blir det sykt trangt for de som sitter forran. Og vi har bakovervendte stoler, og en mann som er "flere meter" Og s-max for dyr. Dessuten ser jo peugeoten litt snerten ut da
Gjest Hercule Poirot Skrevet 11. januar 2012 #6 Skrevet 11. januar 2012 Det er s-max du bør gå for. Legg i litt flere kroner og få en super bil. Touran er trangt. S-max gir deg et hav av plass i tillegg til den supre fordelen med at du sitter litt høyt og har super oversikt. Du kan jo ikke sammenligne peugeoten og s-max, egentlig, for 308 er en stasjonsvogn og s-max er en flerbruksbil. S-max ser også utrolig tøff og fin ut i forhold til den kjedelige stasjonsvogna. Nei, jeg får overhodet ikke lønna mi fra Ford, men jeg er enda litt snurt på mannen min som byttet inn vår s-max...
klg,2 boys now:) Skrevet 11. januar 2012 #7 Skrevet 11. januar 2012 Ville styrt langt unna franske biler.dyre deler og mye prak og reparere.spesielt Peugeot. Har du mulighet hadde jeg gått for s Max og Evt touran som neste alternativ.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 11. januar 2012 Forfatter #8 Skrevet 11. januar 2012 Ville styrt langt unna franske biler.dyre deler og mye prak og reparere.spesielt Peugeot. Har du mulighet hadde jeg gått for s Max og Evt touran som neste alternativ. Men så er det disse pengene da... :/ Tusen takk for svar Tar gjerne imot flere innspill
Lykketroll med 2 småtroll Skrevet 11. januar 2012 #9 Skrevet 11. januar 2012 Siden det er aktuelt med 7seter er det sw du ser på tenker jeg. Har den selv, og er veldig fornøyd. Mye bil for pengene. Det er vedlig god plass i den, har reist på europaferie med to barnevogner og bagasje til fire. Seff er er caravelle eller lignende mye bedre om du skal bruke 7seter fast, men er det for å ta med en ekstra på fotballkamp o.l. Er den super. Dog dårlig plass til de 2 baki, men barn, eller små voksne funker greit. Har vert en veldig billig bil i drift for oss. Alt i alt veldig fornøyd, hatt den i 5 år nå. Ser nå at det er 308 du nevner, jeg har 307. Men 308 er jo et lite hakk større. (sorry skrivefeil, har ett. Nettbrett jeg ikke er heeelt konfortabel med) Så du har 307 sw? Har sett på den også, men ser at 308 har regulering i de setene som er baki, altså at du kan dra de fram og tilbake.. DET er litt kjekt Men servicer, og deler og sånn? Vet du noe om det? Er de sykt dyre, eller? Min far sier at han ikke vet hvordan der er på de nye bilene, men at han tror det er dyre deler.... Bah, jeg hater virkelig biljungelen Sett på ford s-max også, og touran, men har hørt at touran blir det sykt trangt for de som sitter forran. Og vi har bakovervendte stoler, og en mann som er "flere meter" Og s-max for dyr. Dessuten ser jo peugeoten litt snerten ut da Ja, har 307sw. Delene er ikke ille, faktisk tror jeg det er noe av det rimligste, bilen har vært veldig billig i drift for oss. Vi har ikke fulgt alle serviser på verksted, for gubben skrur selv. Men slitedelerdeler har vi jo kjøpt endel av, bilen har gått nå 260000 og går som bare det. Har bare godord å si om den Mye bil for pengene, enten du kjøper ny eller brukt!
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 11. januar 2012 Forfatter #10 Skrevet 11. januar 2012 Siden det er aktuelt med 7seter er det sw du ser på tenker jeg. Har den selv, og er veldig fornøyd. Mye bil for pengene. Det er vedlig god plass i den, har reist på europaferie med to barnevogner og bagasje til fire. Seff er er caravelle eller lignende mye bedre om du skal bruke 7seter fast, men er det for å ta med en ekstra på fotballkamp o.l. Er den super. Dog dårlig plass til de 2 baki, men barn, eller små voksne funker greit. Har vert en veldig billig bil i drift for oss. Alt i alt veldig fornøyd, hatt den i 5 år nå. Ser nå at det er 308 du nevner, jeg har 307. Men 308 er jo et lite hakk større. (sorry skrivefeil, har ett. Nettbrett jeg ikke er heeelt konfortabel med) Så du har 307 sw? Har sett på den også, men ser at 308 har regulering i de setene som er baki, altså at du kan dra de fram og tilbake.. DET er litt kjekt Men servicer, og deler og sånn? Vet du noe om det? Er de sykt dyre, eller? Min far sier at han ikke vet hvordan der er på de nye bilene, men at han tror det er dyre deler.... Bah, jeg hater virkelig biljungelen Sett på ford s-max også, og touran, men har hørt at touran blir det sykt trangt for de som sitter forran. Og vi har bakovervendte stoler, og en mann som er "flere meter" Og s-max for dyr. Dessuten ser jo peugeoten litt snerten ut da Ja, har 307sw. Delene er ikke ille, faktisk tror jeg det er noe av det rimligste, bilen har vært veldig billig i drift for oss. Vi har ikke fulgt alle serviser på verksted, for gubben skrur selv. Men slitedelerdeler har vi jo kjøpt endel av, bilen har gått nå 260000 og går som bare det. Har bare godord å si om den Mye bil for pengene, enten du kjøper ny eller brukt! Takk! Svaret jeg har håpet på !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå