Gå til innhold

Sofa, noen som har en slik som dette?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke denne, men har en lignende fra Bohus.

Det du burde sjekke er hvordan endeputene er festet. Hos oss er de festet med borlås. Det er ikke sterkt nok til å holde den store putea på plass, så den glir ut daglig, samt at det i løpet av årene da har blitt slitt hull der borelåsen sitter.

Vet ikke hva slags stoff det er i den du linket til, men vår er i noe microfiber-lignende, og er kjempe enkel å holde ren. Aberet er at alle smuler sitter fast også og må tørkes bort med fuktig klut eller stavsuges. Jeg støvsuger vår sofa 1-3 ganger om dagen med håndstøvsuger da jeg hater smuler og rusk i sofaen.

Løse puter som ligger over hverandre i ryggen er stilig,men noe hærk i bruk. er de i tillegg ganske mye mister de lett fasong. Har ikke dette nå, men har hatt det tidligere.

Skrevet

Jeg prøvesatt en som ligner på living i helgen og den var ikke god å sitte i. Ryggen på selve sofaen er så lav at man må enten sitte rett opp og ned uten ordentlig støtte i ryggen, eller så må man skli så langt ned at man blir liggende i stedet for å sitte. I tillegg er det helt håpløst med løse puter som det meste av støtta i ryggen, det har vi nå og det var greit når sofaen var ny, men etterhvert som den ble eldre ble det mer og mer håpløst og nå er den 10år og de gir knapt støtte i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...