Gå til innhold

Til dere som leter etter den rette dunposen! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som mødre flest leste og undersøkte jeg mye før jeg bestemte meg for dunpose til min lille.

Etter litt undersøkelese fant jeg faktisk ut at enkelte produsenter bruker flammehemmere på sine poser, dette er et stoff som kan virke hormonforstyrrende på små barn. I sverige er ikke dette stoffet lovlig engang da det er veldig helsefarlig.

Aldri om jeg hadde lakt min bebis i en av disse posene!!

Men valget falt da altså til slutt på Easygrow sin dunpose, de bruker ikke dette stoffet. å det må jeg si, denne posen er å anbefale! Kjempe lun og god, samtidig et stilrent og flott design. (noe vertfall jeg synes er litt viktig ;) )

Den har også en forlengerfunksjon, så posen kan vokse med barnet. å desto lenger du kan bruke en pose, desto mere for pengene mener nå jeg ;))

Anbefaler denne posen til dere som sittert å leter etter dunpose til deres lille :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også kjempefornøyd med EasyGrow. Skikkelig god og varm pose, som i tillegg kan snurpes godt sammen rundt hodet (ser at veldig mange andre poser er veldig åpne rundt hodet) og supert med forlenger. Helt klart min favorittvinterpose.

Skrevet

Hvor har du kjøpt posen? Vi trenger ny vognpose som er varm og som også kan brukes i pulk.

Skrevet

EasyGrow kan kjøpes på BabyShop eller bestilles på feks. lilleprinsen.no eller kidsandcare.no.

Skrevet

ja den posen er super! har også den og er knallfornøyd- god og varm og ikke minst deilig at man kan snurpe igjen tippen så den blir ekstra lun og god:)

ps, visste det med flammehemmere, interessant

Skrevet

Denne har vi også :) Kjempefornøyd så langt :)

Og når vi tok på forlengerleddet var posen så stor at storebror på 5 år kunne bruke den hehehe :) Så her har en ihvertfall pose til de er ferdig med dagsoving :))

Skrevet

Og når vi tok på forlengerleddet var posen så stor at storebror på 5 år kunne bruke den hehehe :) Så her har en ihvertfall pose til de er ferdig med dagsoving :))

du fikk ikke plass til flere smilefjes?
Skrevet

du fikk ikke plass til flere smilefjes?

...men det jeg skulle inne på denne tråden var å støtte opp under at Easygrow er en god pose, og jeg har prøvd flere.
Skrevet

Smil å vær glad hehe :)

Skrevet

Hei! takk for at du deler dette med oss! Hvor var det du leste om dette? Synes det var interessant. Jeg har Voksi Urban, lurer på om den inneholder flsmmehemmere.... Fint om du kan vise meg link til siden(e) på nettet dere dette er omtalt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...