Gå til innhold

Kan gjerne spå noen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann..

 

Jeg kan gjerne spå 10-20 personer denne uka. Skriv ned ditt spørsmål.og din dato. Et spørsmål pr person. Jeg trekker ut 10-20 stk,som får gratis spå.. Du kan også få vite hvem som er din skyts engel,eller hva dine engler har som besjed til deg.. Jeg bruker tarot kort og engle kort.. Ps,her har det jammen meg skjedd forandringer mens jeg har vært borte. Syntes det er rotete her nå,likte forumet mye bedre før. Blir forvirra av det nye forumnet ja.. Synd dem har forandra det slik. Ha en fin dag alle sammen .. Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

 

Prøver igjen:

Når starter min fødsel?

F.dato: 270278

 

Håper på svar :)

 

Skrevet

Når har du termin?? ;)

Skrevet

Fødselsdato, 05.09.84

 

Venter jeg en gutt eller ei jente?

 

Se gjerne om du finner min skytsengel også :)

Skrevet

Hei hei.

 

Blir jeg å føde før eller etter termin? Termin 27.04.12

Fødslsdato: 290389

 

Har en sønn som skal opereres i april, men vet ikke dato enda. Er redd det skal kræsje med fødselen..

 

Håper på svar :)

Skrevet

hei.

jeg lurer på om jeg får jente slik det er sagt? får jeg før termin? termin 15.02.12,

vil gjerne vite min skytsengel.

jeg er født 110984

har aldri blidd spådd før så håper litt her.:)

ha en fin dag uansett..

Skrevet

Heia..

 

Jeg tror nok du får jente ja. Har du gutt?? Jeg får en gutte følese sterkt her inne.Har du lyst på 2 tette? Har du en gutt som gleder seg sikklig til å bli storebror? Det er noe med en gutt her som kommer sterkt opp her. 10 tallet kommer sterkt opp her.Det kan være daton eller klokke slettet fødsel starter .. Lykke til...

Skrevet

Mamma har moderat allergi.

Pappa har ikke allergi.

Ingen aldre familiemedlemmer på fars side er allergiske, det finnes noe eksemplager på mors side.

Barn nr. 1 (jente) har vært svært plaget med (allergi og) atopisk eksem.

 

SPM: Vil baby i magen (gutt T 6/5-11) få de samme problemene som søskenet?

Skrevet

Ønsker bare å hØre generelt om 2012

 

26.05.78

 

På forhånd takk, hvis du velger meg!:)

Skrevet

Heia.

Jeg føler ikke at din fødsel vil kræsje med fødsel nei. Det går veldig bra ska du se. Og operasjonen til din sønn ,vil også gå veldig bra og bli vellykket.. Ser at han får en gave,noe han har ønska seg lenge-- Han blir veldig glad for denne gaven.. Du får også en etterlengtet tlf ..Det er gode nyheter i denne samtalen.. Klem

Skrevet

Nei,jeg får opp at babyen kommer ikke til å være plaget med allergi.Men du kan selvf ta forhåndsregler og unngå produkter som gir allergi,og sakte med sikkert venne han på det når han blir større..

Skrevet

Vil gjerne bli spådd :)

 

Lurer på når jeg blir gravid igjen?

 

Født 16.05.84

Skrevet

Hei:)

 

Lurer på kjønn på baby som kommer:)

 

Jeg: 261078

Han: 18.11.81

Skrevet

Nei,jeg får opp at babyen kommer ikke til å være plaget med allergi.Men du kan selvf ta forhåndsregler og unngå produkter som gir allergi,og sakte med sikkert venne han på det når han blir større..

 

Allergien er bare en parantes når det gjelder storesøster.

Det er det atopiske eksemet som har vært det virkelige problemet... Du så ikke noe om det?

Skrevet

hei :) lurer på kjønnet til babyen jeg, og om den kommer til termin eler melder sin ankomst tidligere som de andre :)

 

f 16.05.84

 

termin ca 30 8 2012

Skrevet

Barn en kom kjapt, under 5 timer tok det.

Sykehuset er 2, 5 timer unna.

Rekker jeg det nå med baby 2, eller er det best å sate på hjemmefødsel/lokal fødestue?

Ser du noe om hvordan fødselen kommer til å starte? Rier, vannavgang, til termin, før termin osv.

Takk!

Skrevet

Håper du vil se på meg. Spådde meg pr telefon for 1 1/2 år siden.Du fikk rett ang når jeg ble gravid og hvilket kjønn som skjuler seg i magen.:D

 

Min f.dato:090880

mannen sin:171279

 

Termindato:7.3.12

 

Lurer på om du vil se om du får opp noe rundt fødsel (når, hvordan det starter, varighet osv) Alt du måtte få opp er av interesse.

 

Takk Rosene:D

Skrevet

Prøver her også jeg! :-)

ønsker å vite kjønn, termin er 10.sept 2012.

Jeg er født : 030790.

 

Du spådde meg i mitt forrige svangerskap, traff på både kjønn og fødselsdato for snuppa mi da! Nøyaktig 5 dager før termin ;)

Skrevet

Jeg vil veldig gjerne bli spådd, hvis du har anledning! :)

 

Jeg lurer på når fødselen vil skje?

 

Har termin 25.01.12, venter en gutt.

Min f.d. 29.12.81.

 

På forhånd tusen hjertelig takk! :D

Skrevet
Heia.. Jeg tror nok du får jente ja. Har du gutt?? Jeg får en gutte følese sterkt her inne.Har du lyst på 2 tette? Har du en gutt som gleder seg sikklig til å bli storebror? Det er noe med en gutt her som kommer sterkt opp her. 10 tallet kommer sterkt opp her.Det kan være daton eller klokke slettet fødsel starter .. Lykke til...

 

Meg med fødselsdato 05.09.84 her:) Takk for svar!

 

Har ingen storebror i menneskeform, men en hann-kanin på 8 år som betyr veldig mye for oss faktisk, kansje det er han du ser:)

Skrevet

Vil veldig gjerne bli spådd jeg også!

Fødselsdato 25.07.86

Får jeg gutt eller jente??

Skrevet

så gøy :)

 

Født 110590, venter jeg gutt eller jente og vil alt gå bra? :)

 

 

Tusen takk for svar på forhånd :D

Skrevet

Kan du se på kjærlighet for meg - som må på plass for å få barn...

 

16.12.69

 

På forhånd takk :)

Gjest ~¤Vil ha spire¤~
Skrevet

Hei Rosene!:D

 

 

Jeg har noen spørsmål. Hadde blitt superglad om du kunne sett på meg!:D

 

Min dato: 040788 (kreps)

Samboer: 050585 (tyren)

 

Blir det noen baby på oss?

Får jeg meg jobb?

Får jeg oprasjon innen et år?

og hvordan blir økonomien?

 

Håååper du kan svare meg:)

 

Ha en super dag uansett:)

Skrevet

Hei, dette var spennende! :)

 

Jeg vil gjerne vite om englene har en beskjed til meg :) Helst relatert til hvordan helsen min blir i fremtiden?

Jeg har tidligere slitt mye med migrene i ungdomstiden, hypermesis/ekstrem kvalme i begge graviditetene (nr.2 i magen nå) og fryktelige smerter i magen pga gallestein (opperert ut i fjor etter flere år med smerter). Begynner å bli sliten og ønsker et liv med energi og overskudd. Hva sier de om det?

 

 

Min dato er 241186

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...