Gjest irismor Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 Lurte på om jeg skal lage den i dag. Den skal serveres på søndag, juletrefest i barnehagen. Letter litt på tidsklemma hvis jeg får den unna i dag.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2012 #2 Skrevet 11. januar 2012 Jeg har ihvertfall fryst bunnen med hell... vet ikke med den gule kremen, men hvis du fryser bunnen sparer du ihvertfall litt tid:-) Kanskje noen andre har prøvd å fryse hele kaken?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2012 #3 Skrevet 11. januar 2012 Ja! Frys hele kaka du - den blir like god når du tar den opp. Mamma tilbyr seg alltid å bake den når det er ulike arrangement, for den kan hun bake når det passer og så fryse ned.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2012 #4 Skrevet 11. januar 2012 Ja! Frys hele kaka du - den blir like god når du tar den opp. Mamma tilbyr seg alltid å bake den når det er ulike arrangement, for den kan hun bake når det passer og så fryse ned.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2012 #5 Skrevet 11. januar 2012 Ja! Frys hele kaka du - den blir like god når du tar den opp. Mamma tilbyr seg alltid å bake den når det er ulike arrangement, for den kan hun bake når det passer og så fryse ned.
Gjest irismor Skrevet 11. januar 2012 #6 Skrevet 11. januar 2012 Supert, da lager jeg den i dag. Tusen takk for hjelpen
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2012 #7 Skrevet 11. januar 2012 Jeg stussa litt over at det skulle være igjen rester av verdens beste kake, men jeg ser at det er "forhåndsfrysing" det er snakk om
Gjest irismor Skrevet 11. januar 2012 #8 Skrevet 11. januar 2012 Blir ikke rester etter den nei Har bakt den og lagt den i fryseren. Men sitter litt å teller på knappene om jeg skal lage en til og bare fråtse litt.
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 11. januar 2012 #9 Skrevet 11. januar 2012 Like god som fryst- har ikke noe å si
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 11. januar 2012 #10 Skrevet 11. januar 2012 Like god som fryst- har ikke noe å si hehe- altså etter den er tint igjen er den like god som om den ikke hadde vært fryst ikke at jeg har laget så mange, men har spist!
☆☆☆ Skrevet 11. januar 2012 #11 Skrevet 11. januar 2012 Den burde egne seg utmerket til frysing, men jeg har aldri prøvd selv. Suksesskake når ikke fryseren her i huset, mannen kan sikkert spise en hel alene og jeg er ikke helt borte selv heller
Gjest irismor Skrevet 11. januar 2012 #12 Skrevet 11. januar 2012 Er ikke så vanskelig å lage Lager heller suksessterte enn sjokoladekake, mine sjokoladekaker blir sjeldent vellykkede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå