Gå til innhold

Suksessterte, kan den fryses?

Anbefalte innlegg

Gjest irismor
Skrevet

Lurte på om jeg skal lage den i dag. Den skal serveres på søndag, juletrefest i barnehagen. Letter litt på tidsklemma hvis jeg får den unna i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ihvertfall fryst bunnen med hell... vet ikke med den gule kremen, men hvis du fryser bunnen sparer du ihvertfall litt tid:-) Kanskje noen andre har prøvd å fryse hele kaken?

Skrevet

Ja! Frys hele kaka du - den blir like god når du tar den opp. Mamma tilbyr seg alltid å bake den når det er ulike arrangement, for den kan hun bake når det passer og så fryse ned.

Skrevet

Ja! Frys hele kaka du - den blir like god når du tar den opp. Mamma tilbyr seg alltid å bake den når det er ulike arrangement, for den kan hun bake når det passer og så fryse ned.

Skrevet

Gjest irismor
Skrevet

Supert, da lager jeg den i dag. Tusen takk for hjelpen :)

Skrevet

Jeg stussa litt over at det skulle være igjen rester av verdens beste kake, men jeg ser at det er "forhåndsfrysing" det er snakk om :)

Gjest irismor
Skrevet

Blir ikke rester etter den nei :)

Har bakt den og lagt den i fryseren. Men sitter litt å teller på knappene om jeg skal lage en til og bare fråtse litt. ;)

Gjest lillemor og lillefrøken
Skrevet

Like god som fryst- har ikke noe å si :)

Gjest lillemor og lillefrøken
Skrevet

Like god som fryst- har ikke noe å si :)

hehe- altså etter den er tint igjen er den like god som om den ikke hadde vært fryst ;) ikke at jeg har laget så mange, men har spist!

Skrevet

Den burde egne seg utmerket til frysing, men jeg har aldri prøvd selv. Suksesskake når ikke fryseren her i huset, mannen kan sikkert spise en hel alene og jeg er ikke helt borte selv heller :)

Gjest irismor
Skrevet

Er ikke så vanskelig å lage :)

Lager heller suksessterte enn sjokoladekake, mine sjokoladekaker blir sjeldent vellykkede :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...