Gå til innhold

Noen som leser/har lest denne bloggen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kan man være både baron Adeler og konge av Skåne og Trankebar på en gang?

 

Når ble den hellige gral en tittel, og hvordan var det Erik arvet den tittelen?

 

Erik har også hevd på stesøsteren sin, Christell, og på et jorde i Vestfold hvor han lekte som barn, når vi først snakker om arv osv.

 

Jeg mener han også har hevd på leiligheten i Leather Lane, siden han bodde der i flere år og ble berømt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud så psykt! Jeg kjenner jo folk han snakker om der jeg også!

Han har jo linket til ågotnes og Fjell utenfor Bergen.. det er jo her jeg bor!

 

Skjønte lite av det han ellers skrev om..

 

Mannen må få hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemmeliganonym

Ja, det er mange jeg jobbet med som står navngitt med fullt navn. Det er en av Europas mest leste blogger, syns det er veldig rart at det ikke er blitt gjort noe med dette...

 

Men var han normal da du jobbet med ham? Han kan da ikke være frisk?

 

Han var veldig stille og sjenert da og sa ikke så mye egentlig. Ellers virket han normal, men snakket ikke så mye med han fordi han var så stille.

Nei, han er nok ikke frisk, virker som om han er alvorlig psykisk syk.

 

Håper ikke det er deg han har skrevet om fra Rimi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig at dette var mer trist enn det var morsomt. Mannen har åpenlyst store psykiske problemer, og selv om jeg innser at det kan være underholdende for noen, fordi hans virkelighetsforståelse er veldig fjern, synes jeg ikke at det er underholdningsmateriale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mange jeg jobbet med som står navngitt med fullt navn. Det er en av Europas mest leste blogger, syns det er veldig rart at det ikke er blitt gjort noe med dette...

 

Men var han normal da du jobbet med ham? Han kan da ikke være frisk?

 

Han var veldig stille og sjenert da og sa ikke så mye egentlig. Ellers virket han normal, men snakket ikke så mye med han fordi han var så stille.

Nei, han er nok ikke frisk, virker som om han er alvorlig psykisk syk.

 

Håper ikke det er deg han har skrevet om fra Rimi

 

Nei, det er ikke meg han har skrevet om, heldigvis har jeg ikke sett han har nevnt meg i bloggen, kanskje han ikke husker meg. Håper det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig at dette var mer trist enn det var morsomt. Mannen har åpenlyst store psykiske problemer, og selv om jeg innser at det kan være underholdende for noen, fordi hans virkelighetsforståelse er veldig fjern, synes jeg ikke at det er underholdningsmateriale.

 

Jeg er enig med deg, jeg synes egentlig det er mest skremmende, at det går så syke mennesker rundt oss uten vern mot seg selve. Men jeg kan også skjønne innteressen han vekker. å lese det han skriver er så vanvittig skremmende, men likevel fasjinerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Erik er vel ikke noe annerledes enn Knausgård. Når Knausgård kan få masse anerkjennelse for å gjøre akkurat det samme (henge ut alle han kjenner), hva er galt med Eriks prosjekt? Dette er jo kunst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik er vel ikke noe annerledes enn Knausgård. Når Knausgård kan få masse anerkjennelse for å gjøre akkurat det samme (henge ut alle han kjenner), hva er galt med Eriks prosjekt? Dette er jo kunst.

 

Alle forstår da at det er du som står bak denne bloggen... For det første fordi du er en av få som støtter opp om bloggerens forvridde virkelighetssyn, for det andre pga klokkeslettet..... Når du ser at alle her mener at du ikke er frisk burde du gjøre deg selv en tjeneste og oppsøke hjelp. Tipper hverdagen din hadde blitt myyye bedre dersom du ser at ikke alle er ute etter å skade deg... Masse god bedring:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik er vel ikke noe annerledes enn Knausgård. Når Knausgård kan få masse anerkjennelse for å gjøre akkurat det samme (henge ut alle han kjenner), hva er galt med Eriks prosjekt? Dette er jo kunst.

 

Alle forstår da at det er du som står bak denne bloggen... For det første fordi du er en av få som støtter opp om bloggerens forvridde virkelighetssyn, for det andre pga klokkeslettet..... Når du ser at alle her mener at du ikke er frisk burde du gjøre deg selv en tjeneste og oppsøke hjelp. Tipper hverdagen din hadde blitt myyye bedre dersom du ser at ikke alle er ute etter å skade deg... Masse god bedring:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får litt sånn ABB følelse av den bloggen. Huff.

 

Det gjør jeg og!! Plutselig en dag så klikker det for han, og hvem vet hva som skjer da. "Heldigvis" blogger han om alt han gjør da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Erik er vel ikke noe annerledes enn Knausgård. Når Knausgård kan få masse anerkjennelse for å gjøre akkurat det samme (henge ut alle han kjenner), hva er galt med Eriks prosjekt? Dette er jo kunst.

 

Alle forstår da at det er du som står bak denne bloggen... For det første fordi du er en av få som støtter opp om bloggerens forvridde virkelighetssyn, for det andre pga klokkeslettet..... Når du ser at alle her mener at du ikke er frisk burde du gjøre deg selv en tjeneste og oppsøke hjelp. Tipper hverdagen din hadde blitt myyye bedre dersom du ser at ikke alle er ute etter å skade deg... Masse god bedring:-)

 

Det er æreskrenkelse, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får litt sånn ABB følelse av den bloggen. Huff.

 

Det gjør jeg og!! Plutselig en dag så klikker det for han, og hvem vet hva som skjer da. "Heldigvis" blogger han om alt han gjør da.

 

"Jeg kjøpte inn kunstgjødsel for å lage bombe.

 

Vi får se om jeg klarer å få til det.

 

Vi får se.

 

Vi får se.

 

Mvh."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han har ingen barn, men han stiller jo spørsmålstegn til hvorfor datteren til nevnte stesøster har et snavn som ligner hans. Og mener stesøstra kødder med han, siden mannen hennes har samme fornavn som ham. Herrefred, håper han heller ikke får barn noengang...og jeg syns synd på familien hans, de må være virkelig tålmodige mennesker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri hørt om denne fyren før, men nå har jeg lest en del inne på bloggen hans - man kan jo ikke annet enn å bli fascinert av et slikt sinn...

Men det jeg ikke helt forstår, er at han jo hele tiden nevner denne "mafian" som er ute etter ham, men dette skjedde jo ifølge ham i 2005/2006?

Og når han gjentatte ganger legger ut brev med adressen sin, bilder av der han bor etc, tenker han da ikke på at denne "mafian" ville ha funnet ham for flere år siden? Hvorfor flytter han ikke tilbake til norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror at hadde vi forstått det; ville vi vært like nedsnødd i vrangforestillinger som han; så jeg tror vi skal være glad i ikke skjønner det:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nei, han har ingen barn, men han stiller jo spørsmålstegn til hvorfor datteren til nevnte stesøster har et snavn som ligner hans. Og mener stesøstra kødder med han, siden mannen hennes har samme fornavn som ham. Herrefred, håper han heller ikke får barn noengang...og jeg syns synd på familien hans, de må være virkelig tålmodige mennesker!!

 

http://johncons-mirr...llupet-til.html

 

Fra "Ny annluering av bryllup" (etter PS 5)

 

Planen er at Christell skal flytte til ham i Storbritannia, mens søsteren overtar barna hennes, for de vil ikke Erik ha.

 

Eriks kommentar til Christells nåværende ekteskap:

 

"Så jeg mener jeg har ganske mye hevd på hu Christell, så det bryllupet der er ganske ugyldig, vil jeg si.

 

Bare som en oppdatering.

 

Mvh.

 

Erik Ribsskog"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...