Gå til innhold

Noen som leser/har lest denne bloggen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha! For en RARING!

Mente han at den mailen til domstolen skulle gi han en milion? Bare sånn rett i hånda? Hjelp!

Han skriver og tenker som en fjortis uten erfaring.

Må være syk ja, dessverre. Men innser det overhodet ikke selv.

Ikke normalt på noe vis.

Og å henge ut slekt på den måten? Eier jo ikke skamvett eller omtanke.

Verste jeg har lest på nett!

Haha! For en RARING! Mente han at den mailen til domstolen skulle gi han en milion? Bare sånn rett i hånda? Hjelp! Han skriver og tenker som en fjortis uten erfaring. Må være syk ja, dessverre. Men innser det overhodet ikke selv. Ikke normalt på noe vis. Og å henge ut slekt på den måten? Eier jo ikke skamvett eller omtanke. Verste jeg har lest på nett!

Dette var en respons til #28 (linken)

Annonse

Gjest Harryja

Her er noen e-poster hvor han hevder at han har hevd på stesøsteren sin og annullerer/nullstiller bryllupet hennes:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/04/jeg-sendte-en-ny-e-post-til-kirken-pa.html

http://johncons-mirror.blogspot.com/2010/10/jeg-sendte-en-klage-pa-bryllupet-til.html

"For jeg bor jo i England, og hvis hu flyttet hit til England, til meg, så begynner a jo liksom på en ny frist.

Og da er det jo liksom blanke ark og tegnestifter til, for å si det sånn.

Men de muslimske unga hennes, dem vil jeg ikke ha.

Dem kan sikkert søstera mi Pia, som bor litt utafor sentrum nå, i Oslo, ta seg av.

Hu har også en sønn fra før, som er passe samme alder, eller litt eldre, (selv om han er mulatt), Daniel.

Men men."

Gjest Harryja

"Og jeg lå oppå hu Christell og klinte med hu i senga hennes, for og Gry inviterte meg ned til dem.

Og da sikla jeg en stråle sikkel i kjeften hennes, til og med, på slutten, for hu så varm, så jeg tror hu er Neanderthal.

(Hu har en sånn slags rar, innavla tommel til og med, som hu kan bøye 180 grader, det ytterste leddet av, så jeg tror ikke at hu er Homo Sapiens).

Men men.

Og da jeg var i militæret, i Oppland Regiment, så var jeg på besøk hos Haldis Humblen og faren min, (for jeg regning på studielånet, mens jeg var i militæret.

Og da sa Haldis det, at jeg kunne godt få Christell, hvis jeg ville, for hu hadde blitt så umulig, i det siste.

Det var mens jeg satt der i perm-uniformen, til Oppland Regiment, med Birkebeiner-merke på, osv., og noen skarpskyttermerker og infanteri-merket og skiskyttermerke vel osv.

Sånne ting.

Så jeg mener at jeg har litt hevd på hu Humblen-frøkna, (Christell Humblen).

Også gifter a seg med en svenske!

Og i Drammen!

"

Gjest Harryja

"

If you want, you can visit me in the UK, or we can meat here, at a restaurant, or something, and eat dinner or something.

But you have to be fast, before my landlord throw me out.

And also a mental hospital in Norway, says I'm insane.

They are like Stalin in Norway now.

But very nice to get your message!

Thank you very much!

Best regards,"

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/03/jeg-sendte-en-e-post-til-karina-fra.html

Annonse

Beste humorbloggen jeg har lest på lenge, ler meg fillete:) Enten er han virkelig gal, eller så driver han med tull og tjener stort på det:)

Det er nok ikke det nei. Jeg fikk først høre om bloggen gjennom felles bekjente, og han legger ikke bare ut på bloggen, men han ringer rundt til tidligere kjente av han og forhører dem om fortiden også (eller ihvertfall, så gjorde han det for ett par år siden).

Han har også lagt ut masse informasjon om flere jeg kjenner, også private facebooksamtaler. Så med mindre alle de er med på det (noe som er veldig usannsynlig!) så er dette reelt. Det har rett og slett gått helt rundt for han, men han innser det ikke selv i det hele tatt.

Gjest Harryja

Beste humorbloggen jeg har lest på lenge, ler meg fillete:) Enten er han virkelig gal, eller så driver han med tull og tjener stort på det:)

Det er nok ikke det nei. Jeg fikk først høre om bloggen gjennom felles bekjente, og han legger ikke bare ut på bloggen, men han ringer rundt til tidligere kjente av han og forhører dem om fortiden også (eller ihvertfall, så gjorde han det for ett par år siden).

Han har også lagt ut masse informasjon om flere jeg kjenner, også private facebooksamtaler. Så med mindre alle de er med på det (noe som er veldig usannsynlig!) så er dette reelt. Det har rett og slett gått helt rundt for han, men han innser det ikke selv i det hele tatt.

Det er æreskrenkelse, det.

Erik er helt frisk.

Gjest Harryja

Han har nå opprettet en Facebook-gruppe for å få flyttet en grav: http://johncons-mirror.blogspot.com/2012/01/na-opprettet-jeg-en-facebook-gruppe-for.html

Han holder også på å grave ut vikingskip i Liverpool.

Hvis du har noen skjeletter i skapene ringer han deg før eller siden for å grave dem opp.

Gjest Harryja

"Så etter at jeg har drevet med slektsforskning og har prøvet å finne ut hva som er galt i Norge, så må man nå bruke følgende tittel, hvis man skriver e-post til meg.

Det er Erik Ribsskog, den hellige gral og konge av Skåne og Trankebar.

Så da håper jeg at ingen glemmer det!

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog"

http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/05/hvorfor-ud-ikke-vil-hjelpe-meg-de-sier.html

*ler så jeg griner*

JEg må innom denne bloggen hverdag, finner alltid noe nytt og lese, han legger jo ut hundreogørten innlegg om dagen.

HAn eier ike innsikt i egen sykdom, ingenting er hans feil-alt er Illuminati, han gidder ikke betale regninger, blir hivd fra overalt, og det at han ble fraktet av fire britiske politifolk til mentalsykehus, neo det var det noen i Norge som hadde ordna :D Må si jeg lurer litt på hva de legene som slapp ham ut igjen egentlig tenkte...

At han legger ut fullt personnr-og sensurer telefonnummerert sitt er og litt fliring!

Mange som kunne anmeldt ham tilbake, han legger jo ut sensitiv info om andre og.

Jaja, han gir meg iallfall en god latter, og en visshet om min egen psyke er ganske stabil :)

Det hjelper ikke å anmelde ham siden han har diagnose som psykotisk (paranoid psykose).

"Den som på handlingstiden var psykotisk eller bevisstløs straffes ikke."

Men en person med slik diagnose burde vel ikke vandre umedisinert rundt i gatene.? Dette er jo en tikkende bombe. *grøss*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...