Gå til innhold

Mannen min har begynt å prate om barn nr. 3..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg er ikke så sikker på om jeg har lyst på flere.

Syns også det er litt tidlig å begynne å tenke på det i det hele tatt.

Minstemann er bare 5 uker gammel.

Han ønsker at jeg ikke skal spørre om prevensjonsmiddel på min 6-ukers kontroll.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ugg. Jeg har litt lyst å gi deg noen av mine piller. Var litt tidlig å tenke på nestemann.

Skrevet

Enig med deg, det er din kropp og det er en stor belastning for den med veldig tette svangerskap.

Greit å vente til ungen er rundt året ihvertfall, så får du styrken og hormonene på plass etter forrige svangerskap før du begynner på et nytt.

Et kompromiss er på sin plass, du forlanger å bruke prevensjon frem til 1-års dagen også kan han få samtalen sin om nr tre da.

Skrevet

Ikke sikkert at en evt nr 3 er like enkel å hanskes med, selv om dere hittil har fått rolige barn. Og da kan dere plutselig stå der; med et utrøstelig kolikkbarn som gir deg 2-3 timer søvn per døgn, en trassig og sjalu ett-åring og enda et barn som krever og ikke minst fortjener sitt...

Enig med de over her; vent hvertfall til yngste blir ett år. Det er din kropp som må gjennom alle disse graviditetene, fødslene og spedbarnstidene, så dette er først og fremst ditt valg!

Skrevet

Godt poeng det med at kroppen må komme seg.

Tror jeg skal bruke den mot mannen.

Takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...