❤snupp(e)❤ Skrevet 10. januar 2012 #1 Skrevet 10. januar 2012 Vi var så heldige å fikk arve en gammel saueskinnspose. Det er 8 år siden den ble renset og nå har jeg fått så mange forskjellige råd, så nå spør jeg dere også; Burde jeg rense den igjen nå, noen mener at det holder å legge den ute å kulden nå, men jeg ble så usikker
Marit 27 Skrevet 10. januar 2012 #2 Skrevet 10. januar 2012 Vi har renset vår selv om den ikke har vært brukt. det kommer jo ann på hvor mye den har vært brukt og om den lukter, er flekkete osv... personlig ville jeg sendt den på rens:) Det er ikke så allt for dyrt:)
❤snupp(e)❤ Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2012 Da gjør jeg nok det, mens så har jeg termin 1.april, så jeg lurer egentlig på om jeg kommer til å bruke den noe særlig nå, eller om det er like greit å vente til neste vinter med å rense den?
MrsMilla Skrevet 10. januar 2012 #4 Skrevet 10. januar 2012 Da gjør jeg nok det, mens så har jeg termin 1.april, så jeg lurer egentlig på om jeg kommer til å bruke den noe særlig nå, eller om det er like greit å vente til neste vinter med å rense den? Ville renset den om du skal det i år - om den har glidelås så er den helt topp å bruke i vogna i april. Dermed kan barnet ligge i posen, men hovedsakelig bruke den som underlag. ull nederst i vogna er helt topp langt inn i våren, luft heller med ei god dyne istedet for å bruke den som ren pose. med mindre det blir kaldt... Vi har brukt ullposer til ungene hver gang - ser at våre unger kan ligge barbeint selv på vinterstid i ullposen og være gode og varme, det går normalt sett ikke med andre poser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå