Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 10. januar 2012 #1 Skrevet 10. januar 2012 Har ei lita tulle på et år med kraftig stemme som liker å vise at hun kan utøve volum i stemmebruk. Har sånne skikkelig "jentehyl", kortere/lengre, og spesielt liker hun å vise frem stemmen når vi er innendørs steder med mye folk. F.eks. matvarebutikken eller klesbutikken. Det høres jo ut som noe alvorlige greier, og man hører ikke at det kommer fra en baby heller, slike hyl er jo ganske like om ettåringen eller en voksen dame hyler. Noen som kjenner seg igjen? Men hva gjør man med dette "uoppdragne småtrollet"?? Hjemme når hun gjør det prøver jeg å overse, for mistenker at det skyldes ønske om oppmerksomhet. Har også prøvd å hyle tilbake men det hjalp ikke. "Nei" har foreløpig liten effekt. Ute prøver jeg å si "ssssssh!" osv så iallfall folk skal tro at jeg prøver å oppdra jenta, jeg blir jo flau der jeg står. Men hun får jo oppmerksomhet på det da. Enten jeg sier shhh eller ikke, for folk skvetter jo til og smiler, flirer og kommenterer det, og hun smiler stort og sjarmerende tilbake, så hun blir jo storfornøyd!
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 11. januar 2012 #2 Skrevet 11. januar 2012 ingen som oplever det samme? så fint at dere alle har så stille og rolige babyer
FrkChihiro Skrevet 11. januar 2012 #3 Skrevet 11. januar 2012 Har en sånn en sånn selv og jeg greier for å være ærlig ikke gjøre annet enn å flire av det. Hun gliser jo rått mens hun gjør det, så det ender bare med at folk flirer tilbake. Har en liten kilometer til bhg, så tar henne ofte bare på armen hjemover, da hoies og ropes det så det ljomer bortover, etterfulgt av verdens lureste glis. Så jeg regner med at det bare er en fase de må gjennom, men enn så lenge får hun bare teste ut sin stemmeprakt:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå