SmellyCat Skrevet 10. januar 2012 #1 Skrevet 10. januar 2012 Jeg trenger dagmamma til min lille gutt på snart ett år noen dager i uken fom. februar/mars. Jeg synes det er skikkelig vanskelig å finne noen. Hvordan kan man egentlig være trygg på folk man ikke kjenner? Gode referanser er jo et must, men likevel... Var sikker på at vi kom til å få bhg-plass i studentbhg, men det er visst mye lengre ventelister der i år en i fjor, så det har vi ikke fått :s Men kanskje det er noen her inne som har hatt en dagmamma som de har vært fornøyd med, som kan anbefale noen? Da hadde i allefall jeg blitt glad:) Eventuelt noen som har tips til hvordan jeg kan finne en god dagmamma? Har prøvd dagmammaforumet her inne, men ser ikke ut som det er så mye aktivitet der inne...
3 er nok! Skrevet 10. januar 2012 #2 Skrevet 10. januar 2012 Hvor i Oslo er det aktuelt å ha en dagmamma da? Er planen å ha dagmammaen hjemme hos deg eller vil du levere barnet?
SmellyCat Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2012 Vil helst levere, for vi bor så ukurant til i 4 etg.uten heis i liten leilighet. Vi bor i bydel Alna, men er rimelig fleksibel på hvor det er, og hvilke dager i uken. Jeg trenger noen dager i uken for å jobbe med hovepgaven min, men det er ikke nøye hvilke dager det er.
maxim Skrevet 14. januar 2012 #4 Skrevet 14. januar 2012 hei.. jeg jobber som dagmamma på st.hanshaugen og tar gjerne imot et barn til=)... jeg er utdannet barne og ungdomsarbeider og har tidligere jobbet i barnehage... har god erfaring med barn... ta gjerne kontakt på [email protected] for mer informasjon
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2012 #5 Skrevet 14. januar 2012 Hold deg hvertfall unna ei dame i 50-årene fra Iran som bor på Bislett. Jeg kom i kontakt med henne her på dinbaby, og hun er ganske aktiv i disse dagmamma annonsene. Er et par år siden barnet mitt gikk der, men nytter ikke alltid å stole på referanser. Godt mulig at de setter opp venner og familie som referanser, for de to jeg ringte kan jeg ikke skjønne var så fornøyd. Jeg ble forskrekket når jeg fant ut hvordan hun behandlet mitt barn+de andre barna hun hadde der. Barnet mitt gikk der kun noen uker. Nei huff. Bleiene ble ikke skiftet. Hun var aldri ute med barna. Ga de hun kjeks og kake hele dagen. I tillegg til at hun hadde 8 barn alene(hun gjemte de andre barna på andre rom når foreldrene hentet, for vi hentet aldri samtidig alle åtte foreldre). Men jeg fattet mistanke og dro til henne midt på dagen og et av de andre barna hennes låste meg inn. Da så jeg åtte små barn satt foran tven. Hun sa til meg at hun hadde to andre barn i tillegg til mitt barn å passe på. ++ det var mye annet tull med henne som jeg fant ut. Fant etterpå en dagmamma som var helt fantastisk og barnet mitt gikk der i 6 mnd før hun fikk barnehageplass. Med henne var det aldri noe tull. En jente i 20 årene som hadde et eget barn+ at hun var dagmamma for ett barn til. Barnet mitt ble kjempeglad i henne Hun har sluttet som dagmamma nå ellers så kunne jeg anbefalt henne på det varmeste. Jeg vil si det er bingo å finne en god dagmamma i Oslo. Det finnes mange dårlige og mange flinke. Kanskje du er heldig at noen her inne kan anbefale noen
SmellyCat Skrevet 16. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 16. januar 2012 Takk for tips. Så mange som bruker dagmamma, så er det ingen som kan anbefale noen?? Merkelig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå