Gå til innhold

Er dette rart?...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har 3 barn på 2, 4 og 6 år. Noen ganger (dvs en helg hver 3.-4. mnd) tar pappaen barna med seg til foreldrene sine, de bor ca 3 timer fra her vi bor. Da er de borte fra fredag ettermiddag til søndag ettermiddag. Da har jeg en frihelg, slapper av, får gjort MYE i huset som jeg ellers ikke får gjort... Jeg synest det er herlig, og pappaen synest det er helt greit å dra med barna alene. Siden besteforeldrene er så engasjerte og elsker å være sammen med barnebarna, så blir det jo nesten en frihelg for han også ;)

Han drar også bort en helg nå og da, og da er jeg hjemme med barna alene. Noen andre som også gjør sånn av og til, eller er dette veldig rart? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Misunnelig iallfall......

Skrevet

Synes det høres nydelig ut!

Jeg har barna mye alene på kvelden og i helger fordi far jobbet skift. Hadde vært nydelig med en helg for seg selv i ny og ned.

Men mannen virker livredd for å ha begge barna alene, tør knapt å ta med begge på butikken :(

Skrevet

Her er det jeg som jobber skift og mannen sitter med fire unger alene om ettermiddagene og kveldene de dagene jeg jobber. Til helga jobber jeg også og da må han alene ta med alle fire til eldstemann sin fotballturnering...

Får ikke fire unger med en mann som ikke takler slikt veit ;)

Men jeg har sjelden barnefri ellers, vi har aldri barnevakt og siden mannen har de endel mens jeg jobber blir det ikke til at jeg forventer så mye "fri" utenom. Men det hender vi deler oss da, at vi tar to unger hver, f.eks han de to eldste og jeg de to yngste. Synes det er som en ferie å ha med seg bare to unger av og til jeg da..

Høres ut som dere har funnet en grei løsning, og jeg synes langt fra dere er rare.

Skrevet

Det høres da bare helt deilig ut!

Skrevet

Rart? Nei.- hørtes jo bare bra ut det :)

Skrevet

Nei, det er ikke rart.

Jeg tar rett som det er ungene med noen timer til mine foreldre også, eller på hytta ei helg.

Så gjør han det samme en annen gang. Hans foreldre må vi fly til, så da blir de jo borte ei helg.

Utrolig godt å få være litt "i fred" også, og gjerne ta ordentlig husvask eller rydding uten å bli avbrutt.

Skrevet

Min mor er og hjelper meg til tider :) får ei natt i ny og ne alene og ;)

Skrevet

Her gjør mannen det samme. Men blir vel ca. 2 ganger i året.

Da får jeg gjort mye i huset, og koser meg alene på kveldene med susj, fotbad, vin og filmer han ikke vil se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...