It's all about me Skrevet 10. januar 2012 #1 Skrevet 10. januar 2012 (endret) Bare litt nysgjerrig i mnd før skolestart Endret 10. januar 2012 av Frokostquiz
**¤¤** Skrevet 10. januar 2012 #2 Skrevet 10. januar 2012 Min hadde: Norsk Matte Naturfag Religion Gym Også har de data-og lesestasjon.
It's all about me Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2012 Takk. Hvilken klasse begynner de med engelsk og musikk da?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2012 #4 Skrevet 10. januar 2012 Her har de engelsk også på timeplanen i 1.klasse.
**¤¤** Skrevet 10. januar 2012 #5 Skrevet 10. januar 2012 Ja, og litt engelsk her også. Det glemte jeg og skrive.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2012 #6 Skrevet 10. januar 2012 Matte, gym og norsk. De har en dag hvor det kun er uteskole, og en time hver morgen hvor de er i grupper og leser/tegner/bruker data.
**¤¤** Skrevet 10. januar 2012 #7 Skrevet 10. januar 2012 Takk. Hvilken klasse begynner de med engelsk og musikk da? De begynner med det fra dag 1 tenker jeg eller uken etter. Husker ikke helt, men de er ganske skjappe med å komme inn i rutinene. Lesingen tror jeg de begynner med 2 mnd etterpå, samme når det gjelder skrivingen også (mener jeg å huske). Sønnen min ble en racer til å lese og skrive før jul ihvertfall og han kunne ingen ting før han begynte på skolen. Er kjempe stolt, og er glad og krysser fingrene at han blir en skolelys:)
myla Skrevet 10. januar 2012 #8 Skrevet 10. januar 2012 Takk. Hvilken klasse begynner de med engelsk og musikk da? De begynner med det fra dag 1 tenker jeg eller uken etter. Husker ikke helt, men de er ganske skjappe med å komme inn i rutinene. Lesingen tror jeg de begynner med 2 mnd etterpå, samme når det gjelder skrivingen også (mener jeg å huske). Sønnen min ble en racer til å lese og skrive før jul ihvertfall og han kunne ingen ting før han begynte på skolen. Er kjempe stolt, og er glad og krysser fingrene at han blir en skolelys:) Vil tro det er litt forskjellig fra skole til skole. Min 1. klassing har ikke begynt med verken musikk eller engelsk enda, men begynte med lesing og skriving 2. uka i 1. klasse.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 10. januar 2012 #9 Skrevet 10. januar 2012 Min 1.klassing har norsk, matte, engelsk, naturfag, rle, musikk og gym.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå