M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 10. januar 2012 #1 Skrevet 10. januar 2012 Lillebror:) Så da blir det å finne guttenavn. Er så glad og takknemlig for at lille gullet er friskt, og at storebror skal få lillebror:) For en lykke. Ble litt sjokket over at det var en gutt, da jeg hadde jentefølelse og har hatt to VIDT FORSKJELLIGE sv skap. Så da er det altså mulig med totalt forskjellige symptomer til samme kjønn.. Det er nå bekreftet:D He he. Da er spenningen lagt seg, og planleggingen kan begynne;) Jippiiiiiii:)
Leirha Skrevet 10. januar 2012 #2 Skrevet 10. januar 2012 Gratulerer så masse med en lillebror Det er kos med to gutter. Vi fikk også vite igår at vi venter tredje gutten, og som du hadde jeg jentefølelse, og et helt anderledes svangerskap enn mine to forrige, som var så å si helt like. Så det er fult mulig tydeligvis Så koselig!
Aprilnuske Skrevet 10. januar 2012 #3 Skrevet 10. januar 2012 masse gratulerer til dere. Vi fikk ikke se kjønnet på ul og gleder meg voldsomt til 3d ul om en uke.
Nr3 i 2012 Skrevet 10. januar 2012 #4 Skrevet 10. januar 2012 Gratulerer så mye:) Blir stas med to gutter. Mine har iallefall veldig mye glede av hverandre Jeg venter nå gutt nr 3 og ingen av svangerskapene har vært like..
krølle... Skrevet 10. januar 2012 #5 Skrevet 10. januar 2012 Gratulerer med lillebror på vei!! Venter også en lillebror i juni, noe storebror foreløpig er skeptisk til pga at da blir det fortsatt flere gutter enn jenter i familien... Hehehe... går seg vel til etter hvert tenker jeg . Har hatt to prikklike svangerskap, så jeg var ikke det minste overrasket over at det skulle bli en gutt til
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2012 Tusen takk alle sammen:) Og masse gratulerer til dere andre også Ja blir utrolig kjekt for storebroren (3år) med en liten kamerat:) Han ler og smiler når han ser ul bildene nå og når jeg sier at dette er lillebroren hans:)
Trilletrill Skrevet 10. januar 2012 #8 Skrevet 10. januar 2012 Så spennende;) Forrige gang valgte vi å ikke vite, da var jeg skråsikker på at det ble gutt men så fikk vi verdens deiligste tulle og denne gangen skal vi vite kjønn så gleder meg stort! Har også hatt to iallfall litt forskjellige svangerskap så det blir spennende. Gleder meg til å se lille nurket om 2-3 uker!
lykkelig78 Skrevet 10. januar 2012 #9 Skrevet 10. januar 2012 Gratulerer med en liten gutt!!!! Så deilig å alt sto bra til! Om 1 uke er det endelig vår tur!!!
Glajenta ♥ Skrevet 10. januar 2012 #10 Skrevet 10. januar 2012 Åh, sÅ stas! Gleder meg til det er min tur! Jeg er veldig spent pÅ hvem som er inne i magen min. Har hatt et veldig likt svangerskap som sist, da fikk jeg jente og har jentefølelse nÅ ogsÅ. Men magefølelsen min er ikke til Å stole pÅ; forrige gang var jeg sÅÅ overbevist om at det var en gutt at jeg kunne ikke helt tro at det var en jente, selv om jm var 99% sikker Blir spennende Å se - hadde vært veldig gøy med en av hver. Og hvis det er en liten gutt i magen, sÅ har jeg en grunn til Å shoppe - det har jeg ikke hvis det er en jente der inne ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå