Gå til innhold

Har det blitt vanlig at man blir opptatt av telefoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg slik at jeg nesten aldri er sosialt. Jobber 100% og er alenemor, så tiden min er knapp. Får dessverre ikke fulgt med så mye hva som foregår i rundt omkring.

Jeg var og traff ei venninne her om dagen. Hadde gledet meg skikkelig for vi hadde ikke sett hverandre på 2-3 mnd.

Vi gikk på en sushi restaurant og hun spurte meg hvordan jeg hadde det. Mens jeg fortalte henne det, drev hun og fiklet med telefonen sin som hun hadde akkurat fått av mannen sin. Greit nok at den nye telefonen er spennende og at det finnes mange funskjoner, men kunne hun ikke vente med det til hun kommer hjem?

En annen ting også. Hun virker aldri interessert i hva jeg har å fortelle. Bare når det gjelder henne lissom.

Personlig så synes jeg det er uting og frekk. Ihvertfall når man er over 30 år.

Hva mener dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig! Ufølsomt og respektløst å holde på med telefonen på den måten, uansett hvor ny den er..

Det er ok å sende en melding, men da unnskylder man seg, sender i full fart, og legger bort telefonen igjen.

Skrevet

Å fikle med telefonen nÅr man er med folk pÅ slike ting er frekt og respektløst. Greit om man mÅ sende en sms, eller ta en telefon om noe viktig, men Å sitte Å dille og leke med telefonen er ikke greit.

Hun virker jo ikke akkurat interresert da.. :s

Skrevet

Å fikle med telefonen nÅr man er med folk pÅ slike ting er frekt og respektløst. Greit om man mÅ sende en sms, eller ta en telefon om noe viktig, men Å sitte Å dille og leke med telefonen er ikke greit.

Nei, det tror ikke jeg heller. Men da synes jeg hun bør la vær Å mase pÅ meg nÅr om Å treffes... Ikke noe big deal Å miste henne som venn heller. Er dritt lei av sÅnne folk. Da blir jeg heller en einstøing eller huleboer istedenfor:)
Skrevet

Nei, det tror ikke jeg heller. Men da synes jeg hun bør la vær Å mase pÅ meg nÅr om Å treffes... Ikke noe big deal Å miste henne som venn heller. Er dritt lei av sÅnne folk. Da blir jeg heller en einstøing eller huleboer istedenfor:)

Men HI, burde du ikke si ifra til henne først at det plager deg at hun sitter og fikler med mobilen sin nÅr dere er sammen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...