Hilko Skrevet 10. januar 2012 #1 Skrevet 10. januar 2012 Vurderer dette som neste sete, men har ikke isofik i bilen. Er det vanskelig å montere?
mariabee Skrevet 10. januar 2012 #2 Skrevet 10. januar 2012 VI hadde isofix, men vi måtte snu setet forovervendt slik at vi slapp oppkast hvert tiende minutt. Og det var veldig enkelt å montere det, synes ikke det var noe vanskelig. Men vet ikke hvordan d blir når setet skal være bakovervendt. Men er jo bare å se på besafe sine sider for videomontering, så får du sett hvordan d funker
prinsessemamma2010 Skrevet 10. januar 2012 #3 Skrevet 10. januar 2012 Hvis du drar ned til Torshov så monterer de det for deg. Vi har dette sete, og det sitter som støpt i bilen, og vi har ikke isofix. Vi har det bakover, for jeg mener det er trygges. Men det er jo min mening:) Vi er foresten kjempe fornøyd med sete. Har hatt det i 4 mnd nå og ikke no negativt å si om det
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2012 #4 Skrevet 10. januar 2012 Hater dette setet som pesten! Det tar altfor mye plass i bilen og er etter min mening gørr tungvint å feste. Jeg gruer meg til minsten er så stor at vi må ta det i bruk igjen.
Appelsinpiken Skrevet 10. januar 2012 #5 Skrevet 10. januar 2012 Har dette setet. Kjempefornøgd med et, med unntak av at det er litt bratt i vår bil, så tuppa ramler forover med hode av og til når hun sover. (bakovervendt) å montere det er en vanesak. Gikk inn for å lære meg det skikkelig med det samme, så nå er det fort gjort å bytte mellom biler. Sitter som støpt i bilen, prøver jeg å bevege på det, rugger jeg på hele bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå