Gå til innhold

Besafe iZi combi X3 - uten isofix

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer dette som neste sete, men har ikke isofik i bilen. Er det vanskelig å montere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VI hadde isofix, men vi måtte snu setet forovervendt slik at vi slapp oppkast hvert tiende minutt. Og det var veldig enkelt å montere det, synes ikke det var noe vanskelig. Men vet ikke hvordan d blir når setet skal være bakovervendt. Men er jo bare å se på besafe sine sider for videomontering, så får du sett hvordan d funker :)

Skrevet

Hvis du drar ned til Torshov så monterer de det for deg. Vi har dette sete, og det sitter som støpt i bilen, og vi har ikke isofix. Vi har det bakover, for jeg mener det er trygges. Men det er jo min mening:) Vi er foresten kjempe fornøyd med sete. Har hatt det i 4 mnd nå og ikke no negativt å si om det :)

Skrevet

Hater dette setet som pesten! Det tar altfor mye plass i bilen og er etter min mening gørr tungvint å feste. Jeg gruer meg til minsten er så stor at vi må ta det i bruk igjen.

Skrevet

Har dette setet.

Kjempefornøgd med et, med unntak av at det er litt bratt i vår bil, så tuppa ramler forover med hode av og til når hun sover. (bakovervendt)

å montere det er en vanesak. Gikk inn for å lære meg det skikkelig med det samme, så nå er det fort gjort å bytte mellom biler. Sitter som støpt i bilen, prøver jeg å bevege på det, rugger jeg på hele bilen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...