Anonym bruker Skrevet 10. januar 2012 #1 Skrevet 10. januar 2012 Jeg har hatt en (ganske god i mine øyne) venninne i snart 5 år, som jeg har snakket om alt mulig med. Før var hun mye på msn, og vi pratet en del i telefonen. Så begynte hun (naturlig nok) å prioritere andre ting enn data på kveldene, så eneste kontakten vi hadde, var telefonsamtaler et par ganger i uka. Hun har hatt perioder på 1 måneds tid da hun ikke tok telefonen uten noen åpenlyst grunn, og ikke ringte tilbake. Etter perioden var over, var alt som før og hun har aldri forklart hvorfor. Må også nevne at det er mest jeg som tok kontakt før. Har denne venninne på Facebook, og hun liker ofte statusene mine, men aldri kommenterer eller skriver meldinger. Nå har det vært en periode på ca 2 måneder der hun verken har tatt telefon, ringt tilbake eller svart på sms, samtidig som hun oppdaterer Facebooken sin med positive statuser, kommenterer statuser til andre venninner osv. Skal jeg bare kutte henne ut?
☀ Lille prinsesse - juli2011 ☀ Skrevet 10. januar 2012 #2 Skrevet 10. januar 2012 Smart med Facebook da. Da skriver du på veggen hennes: Hei! Nå er det så lenge siden vi har hatt skikkelig venninneprat, så hva med en jentekveld en dag? Hun kan jo ikke la være å svare på den, og om hun gjør det, har du jo fått svaret ditt.. Så lurer jeg på: er du litt "masete" til tider? Mener det ikke vondt, men noen kan nesten ta kverken på andre med meldinger, samtaler, at det kanskje blitt litt mye? Om du virkelig savner henne, synes jeg du kan ta en ordentlig prat med henne, så slipper du å lure...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2012 #3 Skrevet 10. januar 2012 Smart med Facebook da. Da skriver du på veggen hennes: Hei! Nå er det så lenge siden vi har hatt skikkelig venninneprat, så hva med en jentekveld en dag? Hun kan jo ikke la være å svare på den, og om hun gjør det, har du jo fått svaret ditt.. Så lurer jeg på: er du litt "masete" til tider? Mener det ikke vondt, men noen kan nesten ta kverken på andre med meldinger, samtaler, at det kanskje blitt litt mye? Om du virkelig savner henne, synes jeg du kan ta en ordentlig prat med henne, så slipper du å lure... Vi bor veldig langt unna hverandre, så det er ganske uaktuelt med jentekveld. Men å prate i telefonen går vel greit? Hun har klaget over sine andre venninner som hun kalte for negative og innpåslitne, samtidig som hun skriver på veggen deres på FB. Synes det blir litt dumt av meg å skrive: "Det er så lenge siden vi har pratet, kanskje du kan ringe meg?" Høres jo helt teit og patetisk/desperat ut. Synes uansett det er uting å ikke ta telefon når man forsøker å ringe ca 1 gang i uka, og attpåtil ikke sende melding/ringe tilbake.
Gjest Jenta til Henrik Skrevet 10. januar 2012 #4 Skrevet 10. januar 2012 Hos oss er det perioder hvor det går litt i rykk og napp, men vi vet alltid hvor vi har hverandre. Vi er flinke til å ringe hverandre på kveldene, men det hender det skjer litt mye hos en eller annen. Syns jeg det går for lang tid uten å få noe respons, sender jeg gjerne en melding hvor jeg spør; Har du glemt at du er venninna mi, eller? Da kommer det gjerne et latterfullt svar etterfulgt av en forklaring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå