Anonym bruker Skrevet 10. januar 2012 #1 Skrevet 10. januar 2012 Mannen min tar null initativ til sex, igår da jeg spurte han hvorfor svarte han at det er fordi gravide damer ikke er sexy.... Tja, hva kan man si??? Ble litt forbanna og opprørt kan man si... hva med når jeg blir 50 og ikke pr def er "så" sexy mer? Trenger innspill....
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2012 #2 Skrevet 10. januar 2012 Nja... Veldig mange gutter jeg snakker med, inkludert min egen mann, innrømmer at det oftest er faren for å "ødlegge noe" -eller faren for å skade jr. Som hindrer de i å ha sex... Mannen her var også veldig tilbakeholden, men etter god informasjon både på internett, kompiser som har barn og ifra JM, har vi nå den beste sexen vi noen gang har hatt! Kanskje mannen din bare sjuler seg litt bak den utalelsen han kom med?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2012 #3 Skrevet 10. januar 2012 Ikke så uvanlig at de synes det. Her i gården har sexlivet vært labert fra begge hold i ni måneder nå, pga kvalme, bekkenløsning og generelt lite lyst. Skjønner mannen min godt jeg for kvalme er jo ikke akkurat sexy... Trøsten er at det går over Men når du er 50 og per definisjon ikke så sexy mer, så er jo han det samme? Syns ikke det kan sammenlignes jeg...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2012 #4 Skrevet 10. januar 2012 jeg har ikke hatt sex med min mann siden midten av oktober... har termin i midten av feb, han nekter å ha sex med meg... fordi han synes jeg har lagt på meg for mye vekt og fordi han ikke vil treffe på henne i magen. har prøvd alt, men han vil bare ikke... det er ikke en veldig hyggelig situasjon å være i! føler med deg!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2012 #5 Skrevet 10. januar 2012 Er i min andre graviditet, og verken i den første graviditeten eller den jeg er i nå ville samboer ha sex med meg. Men så fort baby nr en var ute så var sexlivet normalt igjen - og jeg regner med det samme i denne omgangen. Vi snakket masse om det og han klarer bare ikke tanken på å ha sex når det er et barn der inne, han syns faktisk at det er direkte avtennende. Jo større magen blir jo mindre "sexy" jeg er i hans øyne. Jeg har ingen problemer med dette - det er noe som går over, og kanskje det rett og slett er noe litt instinktivt over det? Kvinnen er med barn, og er ikke "ledig" for å bli befruktet ;-) Jeg har flere venninner som ikke ha hatt mye sexliv i graviditeten + jeg har lest om dette i div forum og det virker som om det er ganske normalt at menn blir mindre virile når dama er gravid. Ikke bekymre deg for mye over dette nå mens du er gravid, vente og se hvordan det blir etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå