Anonym bruker Skrevet 10. januar 2012 #1 Skrevet 10. januar 2012 ...er sexlivet igang igjen...det tok oss hele 8 mnd... Synes nesten det er flaut, og vet ikke helt hvorfor det har blitt slik.. Men så er det også helt fantastisk nå som vi er igang igjen:) andre som har ventet såå lenge?
A_K Skrevet 10. januar 2012 #2 Skrevet 10. januar 2012 ...er sexlivet igang igjen...det tok oss hele 8 mnd... Synes nesten det er flaut, og vet ikke helt hvorfor det har blitt slik.. Men så er det også helt fantastisk nå som vi er igang igjen:) andre som har ventet såå lenge? Ingen kommentarer??
**¤¤** Skrevet 10. januar 2012 #3 Skrevet 10. januar 2012 Nei, vet ikke helt hva jeg skal si... Har ikke noen mann selv, så jeg har ikke akkurat ventet på noen sexliv....
A_K Skrevet 10. januar 2012 #4 Skrevet 10. januar 2012 Det tok vel kanskje tre måneder, men pga mye smerter var det ikke som "normalt" før etter 5 mnd. Har lest og hørt om flere som har ventet lenge, opp til et år, så dere er nok ikke de eneste:)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2012 #5 Skrevet 10. januar 2012 Her tok det ikke mer enn fire dager etter fødsel. Men hadde keisersnitt da..
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2012 #6 Skrevet 10. januar 2012 Jeg var singel. Møtte min nåværende kjæreste 10 uker etter fødsel og lå med han 12 uker etter fødsel. Ikke vondt eller noe slikt, men ikke så vått som før før det hadde gått 6 mnd tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå