Gå til innhold

Kinesisk fødselskart! Hva tror dere?


juli1999september2012

Anbefalte innlegg

Heisann :) Har akkurat sett på det kinesiske fødselskartet og i følge det skal jeg få jente. Sist gang skulle jeg også ha jente, og det stemte! Hva er deres erfaring her? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm dette lurer jeg også veldig på!

Meg står det også jente, og jeg har på følelsen det blir ei jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det tar feil :-p (missforstå meg rett) Har en jente fra før, stemte sist. står jente denne gangen også, hadde jo vært artig om det var en gutt inni her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stemt på noen av mine forrige!! Denne ganger sier den jente så vi får se da!!! VIl ikke vite kjønnet da vi har en av hver fra før:-) Det skal bli veldig vanskelig gitt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer faktisk med vår nr.1 som er jente.. Og ifølge kartet blir det jente denne gangen også. Blir spennende og se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det stemte med meg sist- ble en gutt! denne gangen viser to ulike kart ulikt kjønn- men det samme jeg brukte sist viser jente;-) så det blir spennende å se hva som stemmer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :) Har akkurat sett på det kinesiske fødselskartet og i følge det skal jeg få jente. Sist gang skulle jeg også ha jente, og det stemte! Hva er deres erfaring her? :)

 

 

Jeg vet ikke jeg.. for jeg har funnet 2 typer kart som sier helt forskjellige.. Den ene går ut ifra alder til mor når hun føder og hvilken mnd hun føder... den andre går ut ifra alder og når ungen ble unnfanget.. går jeg ut ifra den første så blir det jente her, og går jeg ut ifra den andre så blir det gutt.. jeg ser meg passiv til mening om denne igrunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det stemte på meg forrige gang, det stemte og på mamma når hun fikk meg, og på mora til samboer.. Måtte sjekke dem og, hehe. Men om det stemmer nå vet jeg ikke. Det sier gutt, og jeg har ikke noe spesiell følelse på kjønn enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer på mine to forrige. Har to gutter, denne gangen skal jeg få jente i følge karte. Tiden vil vise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg skulle gå gutt forrige gang i følge kartet, men ut kom jenten, og nå skal jeg få en jente i følge kartet, så kanskje gutten kommer denne gangen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...