Gå til innhold

hva skjedde ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Syns allt har gått tilbake til "normalen" nå..

Joda, jeg er ekstra trøtt, og har litt vondt i ryggen.. men ingen kvalme eller noe annet.

Var hos lege i forrige uke, prøvde med ultralyd, men kunne bare se en skygge. Legen mente jeg kansje var en uke mindre på vei en det vi anntok, og ville prøve på nytt om to uker. men jeg har jo selfølgeli blitt litt bekymret av dette (legen var ikke bekymret i det hele tatt).

 

Andre som ikke føler seg gravide lengre, eller er det bare meg?

 

Har termin (foreløpig) 29.juli, så er nettopp begynt på uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Jeg og du er kommet like langt. Jeg føler også at ting normaliserer seg nå. Kvalmen er mer borte. Mindre trett. Jeg tror du skal slappe av og ikke tenke så mye på det til neste undersøkelse.

 

Er jo ikke sikkert legen har det beste av ultralydapparater heller.

 

Om du virkelig begymrer deg, kan du jo ringe til noen private og betale for en ultralyd der. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i denne tiden disse symptomer som regel forsvinner, for min del varte de ut uke 13, men har roet seg nå... Enda litt trøtt å har noe sure oppstøt. MEGET mye hodepine i de siste dagene, men på ett annet vis er energien mer tilbake :) Slapp av å nyt det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Var på ultralyd for 2 uker siden, og der var det en liten som lå å lekte og sprellet inni der :) helt uvirkelig for jeg kjenner fremdeles ingen symptomer....

 

har den siste uka kjent små "spark" så jeg bare nyter å være såpass fin i formen som jeg er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen har avtatt hos meg, var kvalm omtrent 24/7 fram til uke 10-11. Nå kommer det av og til, utløses som regel av spesielle lukter eller matsorter. Det som har tatt plassen til kvalmen er at nå er jeg ekstremt trøtt på ettermiddagene, og har problemer med å finne en komfortabel sovestilling om natten. En stilling som gjør at jeg ikke får vondt i ryggen).

 

Mot slutten av februar skal jeg i ultralyd, gleder meg kjempemasse til det!!! Er litt over to uker til... teller ned dagene. Når begynner man å kjenne babyen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...