Anonym bruker Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 Vi har prøvd i 3 mnd å bli gravide, med nr 1 gikk det på første forsøk. Så skal jeg til konisering om ikke lenge (håper jeg) og vil etter det prøve meg på EL tester. Har noen funnet ut at det hjelper eller er det oppskrytt??
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2012 #2 Skrevet 9. januar 2012 Ved å bruke det, oppdaget jeg at jeg hadde EL på dag 7-8, og ikke dag 12-15 Ikke rart ingenting skjedde...hehe. Så kan være greit for å få en oversikt over syklus,iallefall. Kjøpte her; www.billigtester.no og brukte en hver hveld 2pp etter at jeg beg. med de, var jeg gravid. lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå