Gå til innhold

Dere som har født i Skien...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til pers det om noen uker. Jeg vurdere vannfødsel, og lurer på om det er mulig der. Noen som vet? Noen som vet om de fremdeles har lystgass der? Erfaringer fra fødeavdelingen der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de hadde iallefall badekar på alle fødestuene den gangen jeg var der (3 år siden) og på ett av rommene var det et større badekar ment for fødsel i vann så vidt jeg vet.

Bare å ringe og høre, du kan også være med på omvisning der

Skrevet

Jeg satt i badekar der for 5 år siden, men det var en styrtfødsel så hoppa opp av vannet før jeg fødte. Da hadde de ikke lystgass der.

Men var med på en fødsel der seinere og da hadde de det...

Skal også til pers der til sommeren :)

Skrevet

Jeg fødte des 2009 der og satt i badekar til jeg ikke orket lenger. Ble irritert av vannet. (?!) Hmmmh, ja ikke spør meg hvorfor men ha på den fødestuen jeg var på så kunne jeg født i badekaret i allefall. Men du? Ta en tlf bort ditt. Har du vert på omvisning foresten? Vi var det sist. Var veldig greit iogmed vi hadde en del spørsmål. Er ikke fra telemark men Vestfold. Og hadde en fantastisk opplevelse med flotte mennesker. Jeg skal dit igjen i starten av mai og stor gleder meg. Jeg har tlf vis du er inntrisert men det skal du ha fått også. Ring føden og hør du så slipper du å tenke på det. Og masse lykke til.

Skrevet

Hei! Ja de hatbrev badekar og lystgass, hadde det i alle fall sommeren 2010. For å få lov til å føde i vann må du ha vært på samtale med jordmor på sykehuset for å bli klarert. Så ring de og avtal tid for samtale og omvisning.

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger. Ser ut som jeg må ta en tlf og få litt omvisning.

Skrevet

De har hvertfall lystgass der enda:) Jeg fødte der sommeren 2007, og lystgass ble min redning.. Derfor var jeg veldig spent på om det er der enda(termin nå 3.mars), og venninnen min som akkurat har født der kunne fortelle at lystgassen er der enda :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...