MamaLadyBug Skrevet 9. januar 2012 #4 Skrevet 9. januar 2012 leste bare lillebror jeg. lillesøsteren til Linnea heter Tiril eller Viola
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2012 #5 Skrevet 9. januar 2012 Lillesøsteren til Linnea heter Emilie:) Lillebroren til Linnea heter Samuel:)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2012 #6 Skrevet 10. januar 2012 Jenta mi heter faktisk Linnea, og nå som hun skal bli storesøster vil hun enten få en lillesøster som heter Amelia, eller en lillebror som heter Ulrik:)
Nette-mor med lykke i magen Skrevet 11. januar 2012 #9 Skrevet 11. januar 2012 Kanskje kan lillebroren hete Leon, Liam eller Leander:) Eller Elias... som min nydelige 4-åring Hvis det blir jente aner jeg ikke. Sliter med jentenavn selv om dagen. Kanskje er Nora fint? Passe nostalgisk og samtiig moderne - slik som Linnea Lykke til med valget!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2012 #10 Skrevet 11. januar 2012 Tusen takk for mange svar Elias er høyt på listen Nora er nydelig. Men desverre heter søskenbarnet til barnet mitt det ) Ellers hadde det også vært høyt på listen. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå